וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משחק חלש לים מדר בדרבי של בלגרד, מונאקו ואולימפיאקוס ניצחו

עודכן לאחרונה: 14.11.2021 / 23:19

רק 2 נקודות לגארד בהפסד של פרטיזן מול הכוכב האדום, היריבות הבאות של מכבי תל אביב ביורוליג רשמו ניצחונות. בספרד, ברצלונה כבר לא מושלמת וריאל מדריד עלתה לפסגה על חשבונה

תקציר: ברצלונה - ולנסיה 87:79/ספורט1

לא מעט משחקים מסקרנים נערכו היום (ראשון) בליגות הכדורסל באירופה, כאשר במוקד הדרבי של בלגרד, אותו חווה לראשונה ים מדר שהפסיד עם פרטיזן לכוכב האדום. יריבות מכבי תל אביב ביורוליג השבוע, מונאקו ואולימפיאקוס, ניצחו שתיהן בליגות המקומיות. בספרד, ריאל מדריד חגגה ניצחון דרמטי שהעלה אותה לפסגת הטבלה, הודות למעידה של ברצלונה שהגיעה מאוחר יותר.

בליגה האדריאטית נערך כאמור הדרבי של בלגרד, הראשון לעונה הזו, ונראה שלפחות כרגע - פרטיזן עדיין לא ברמת יורוליג כמו הכוכב האדום. האדומים-לבנים ניצחו 56:71 בבית, כאשר היתרון היה שלהם במשך כל 40 הדקות. ים מדר שיחק כמעט 13 דקות וקלע 2 נקודות בלבד. אקס הפועל ירושלים לוקה מיטרוביץ' הוביל את קלעי שתי הקבוצות עם 16 ו-7 ריבאונדים לזכות המנצחת, אוגניין דובריץ' תרם 15 משלו. בשורות המפסידה בלט אלן שמאילגיץ', עם 15 נקודות ו-9 ריבאונדים.

בליגה הצרפתית, מונאקו התאוששה מהפסד לבורג בשבוע שעבר ודרסה 59:102 את שולה, כל זה ללא מייק ג'יימס שקיבל מנוחה לקראת הביקור ביד אליהו ביום רביעי הקרוב (21:05). הקבוצה מהנסיכות עוד פיגרה בסיום הרבע הראשון, אולם אז היא לחצה על הגז, עצרה את היריבה על 9 נקודות ב-10 הדקות הבאות ודהרה לניצחון מוחץ.

ביוון, אולימפיאקוס שמרה על מאזן מושלם עם שישה ניצחונות ואפס הפסדים, לאחר שטיילה ל-68:86 על פאוק סלוניקי. מיחאליס לונציס, שאקיל מקיסיק וסשה וזנקוב קלעו 12 נקודות כל אחד והובילו שישה קלעים בספרות כפולות בקבוצה מפיראוס, שתארח את מכבי תל אביב והאקס יאניס ספרופולוס ביום שישי (21:00).

תומא הרטל שחקן ריאל מדריד. Sonia Canada, GettyImages
הכריע בשלשת קלאץ'. תומא הרטל/GettyImages, Sonia Canada

מהפך בפסגת הטבלה בספרד

הקבוצה של פאבלו לאסו פתחה בטירוף עם 34 נקודות ברבע הראשון שפתחו פער 14, אלא שהיריבה השיבה ב-13:29 ב-10 הדקות הבאות וחזרה למשחק. לאחר דקות ארוכות בפיגור, ברבע האחרון ריאל מדריד שיפרה את ההגנה והשיגה את הניצחון בזכות שלשת קלאץ' של תומא הרטל על הבאזר.

צפו בניצחון הדרמטי של ריאל מדריד על פואנלברדה

תקציר: פואנלבראדה - ריאל מדריד 88:85/ספורט1

מאוחר יותר, ברצלונה איבדה את המאזן המושלם שלה בעקבות הפסד ביתי 87:79 לוולנסיה. הבלאוגרנה ספגו ריצת 17:2 בין סוף הרבע השלישי לתחילת הרביעי, בדרך לאובדן המקום הראשון בטבלה, שלושה ימים לפני שהם מארחים את צסק"א מוסקבה ביורוליג. 22 נקודות של ניקולה מירוטיץ' לא הספיקו לקבוצה של שרונאס יאסיקביצ'יוס, שקיבלה 13 מניקולס לאפרוביטולה ו-12 מניק קלאת'יס. חסיאל ריברו הצטיין מנגד, עם 18 נקודות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully