וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מוריניו היה המועמד הנבחר שלנו הקיץ לאמן את באיירן מינכן"

קרל היינץ רומניגה, שפרש לאחרונה מתפקידו כמנכ"ל הבווארים, חשף כי "המיוחד" היה קרוב למינוי מפתיע: "הוא אמר שהוא רוצה להגיע, לצערנו זה לא התאפשר אז הבאנו את נאגלסמן"

תקציר: באיירן מינכן - פרייבורג 1:2/ספורט1

ז'וזה מוריניו חזר הקיץ לארץ המגף אחרי למעלה מעשור ומונה למאמנה של רומא. עם זאת, "המיוחד", שעזב את טוטנהאם באפריל האחרון, לא היה רחוק מלהגיע לקבוצת פאר ולליגה בה לא אימן מעולם - הבונדסליגה.

מנכ"ל באיירן מינכן עד לקיץ האחרון, קרל היינץ רומניגה, חשף בראיון ל"ראי ספורט" האיטלקי כי אחרי עזיבתו של האנזי פליק, מוריניו היה קרוב למינוי המפתיע למרות שלא נחל הצלחות רבות בשנים האחרונות: "הוא היה המועמד הנבחר שלנו להוביל את המועדון. אני מאשר שהוא אמר בפנינו שהוא רוצה להגיע לגרמניה ולאמן את באיירן. לצערנו זה לא התאפשר וזו הסיבה שהתקדמנו עם החתמת יוליאן נאגלסמן מר.ב. לייפציג".

ז'וזה מוריניו, מאמן רומא. Maurizio Lagana, GettyImages
המינוי היוקרתי התפספס. מוריניו/GettyImages, Maurizio Lagana

ברזומה של מוריניו, שמעולם לא אימן בגרמניה, אפשר למצוא תארי אליפות בארבע מדינות שונות - פורטוגל, אנגליה, איטליה וספרד. הפורטוגלי, שגם גבר על הבווארים בגמר ליגת האלופות ב-2010 עם אינטר, זכה לשבחים מרומניגה שאמר: "אני מכבד אותו מאוד ומקווה שהוא יצליח ברומא כי הוא אחד המאמנים הטובים בעולם".

כזכור, באיירן שברה הקיץ את סכום השיא המשולם עבור מאמן, לאחר ששחררה את נאגלסמן מחוזהו אצל סגנית האלופה תמורת 25 מיליון יורו. אחרי 11 מחזורים, באיירן ונאגלסמן מוליכים את טבלת הבונדסליגה בהפרש של ארבע נקודות מדורטמונד, בועד מוריניו ורומא נחלשו אחרי פתיחת עונה טובה ואחרי 12 מחזורים הם מדורגים במקום השישי, 13 נקודות מהפסגה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully