וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאמן פיזה: "יונתן כהן מתחיל להתאים את עצמו לסטנדרטים של איטליה"

הקשר איבד את מקומו בנבחרת אבל ניצל את הפגרה כדי לזכות באמונו של לוקה דיאנג'לו. בקבוצה מרוצים ממוסר העבודה שלו: "האחרון שעוזב את מתחם האימונים"

תקציר: אוסטריה - ישראל 2.4/ספורט1

יונתן כהן מקווה שהחזרה מפגרת הנבחרות תביא איתה בשורה בכל הקשור למעמדו בפיזה. שחקן ההתקפה בן ה-25 שנרכש בקיץ ממכבי תל אביב תמורת 2 מיליון יורו מתקשה להותיר חותם עד כה, ובשבעה משחקים בהם שותף הוא עומד על מאזן של שער ובישול, אבל באיטליה טוענים שהוא יזכה לקרדיט רב יותר מהמאמן לוקה דיאנג'לו בתקופה הקרובה.

"כולם צריכים להבין שהוא זקוק לזמן. הוא מגיע מכדורגל אחר, מדרישות אחרות, ורק עכשיו הוא מתחיל להתאים את עצמו לסטנדרטים של הכדורגל האיטלקי. או מתאיל להבין מה נדרש ממנו ברמת האינטנסיביות וברמה הטקטית", אמר המאמן.

בכתבה שפורסמה באתר LaNazione, סופר ש"כהן לוקח את החוויה האיטלקית שלו ברצינות רבה, ורוצה להוכיח את עצמו בכל דרך אפשרית. הוא לומד איטלקית עם מורה פרטית, ומוסר העבודה שלו גבוה מאוד. הוא תמיד אחד השחקנים הראשונים שמגיעים למתחם האימונים, ולעיתים קרובות הוא גם האחרון שעוזב אותו".

יונתן כהן במדי פיזה. מתוך האתר הרשמי של פיזה, אתר רשמי
הפגרה תעשה לו טוב? יונתן כהן/אתר רשמי, מתוך האתר הרשמי של פיזה

כמו כן, טוענים באיטליה ש"העניין סביבו ירד לאחרונה בתקשורת הישראלית, בין היתר בשל מיעוט הדקות שלו, ובנוסף הוא איבד את מקומו בנבחרת. אבל עכשיו הוא נחוש לחזור לשם בכל מחיר".

פיזה פתחה את העונה בצורה נהדרת עם 19 נקודות מ-21 אפשריות, אבל לא ניצחה ב-5 המשחקים האחרונים והידרדרה מהפסגה למקום השלישי בטבלת הסרייה B.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully