וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספורט למען הקהילה: מרכז גלישה חדש יוקם בקרית ים

עמותת הגל שלי בשיתוף עמותת 'בדרכך' ועיריית קרית ים משיקים את המרכז החינוכי- "הגל שלי" למנהיגות ימית ע"ש שמואל צביון -קריית ים לנוער בסיכון ויוצאים בקמפיין גיוס המונים

ב-8 בנובמבר יצאה עמותת הגל שלי בשיתוף עמותת "בדרכך" -להנצחת מורשתו של שמואל צביון בקמפיין מימון המונים לצורך גיוס כספים למרכז העמותה שייפתח לפעילות בתחילת נובמבר על חופה של קריית ים ויקרא על שמו של צביון ז"ל. עמותת הגל שלי, מרכז גלישה חינוכי לנוער בסיכון, תשיק את מרכז הפעילות הרביעי והצפוני ביותר בשיתוף עיריית קריית ים שיקרא על שם שמוליק צביון ז"ל, איש חינוך וספורט שנפטר בעת פעילות בים.

סיפור המרכז הוא סיפורה של משפחה אשר איבדה את האב במפתיע בים שכל כך אהב, והחליטה להקים מרכז גלישה עבור נערים ונערות בסיכון. אב המשפחה, היה איש צבא (סא"ל במיל) ואיש הייטק אשר עזב משרה נוחה, בפרק השלישי של חייו הקצרים, על מנת להקדיש את חייו למניעת נשירה וצמצום פערים לימודיים וחברתיים בקרב בני נוער. את הצוואה החינוכית שלו הופכים בימים אלו בני משפחתו וחבריו בעזרת עמותת הגל שלי ועיריית קרית ים לפרויקט חברתי המממש את מפעל חייו במרכז הגלישה החינוכי הגל שלי.

הגל שלי. יחצ,
הגל שלי/יחצ

שמוליק יצא בדצמבר האחרון לשחייה מוקדמת בים עם חבריו, כאשר הגיע לחוף, התמוטט ומת לאחר שלקה בליבו, המשפחה שמותו נחת עליה כרעם ביום בהיר, בחרה להנציחו בדרך חיה שתמשיך את המורשת שלו. הבחירה הטבעית עבורם הייתה פניה לעמותת הגל שלי ועיריית קריית ים בבקשה: בואו נקים מרכז - חינוכי למנהיגות ימית בחוף קריית ים שיקרא על שמו וינציח את מורשתו. הירתמותם של כל הגורמים, קרמה עור וגידים ויזמת המשפחה והחברים יוצאת לדרך ובימים הקרובים תחל הפעילות של המרכז הרביעי של עמותת 'הגל שלי', אשר יעניק מענה לבני נוער מחיפה והקריות.

בהקמת המרכז מושקעת עמותת הגל שלי, עיריית קריית ים, החברים שאף הקימו עמותת לזכרו בשם 'בדרכך', והמשפחה של שמוליק. כולם יחד הינם מנוע גדול בהוצאת המיזם החברתי הזה לפועל: מגייסים כספים, בונים תכנים ומשקיעים את כל מרצם על מנת להפוך את ההנצחה של שמוליק להנצחה חיה ברוח הערכים שקידם כאיש חינוך.

בנוסף לפעילות של מרכז הגל שלי מול קבוצות נוער שונות, תיפתח קבוצה ייחודית למרכז זה בשם "המנהיגים של שמוליק" אשר בני הנוער שירכיבו אותם הם בני נוער הלוקחים חלק בתוכנית אומ"ץ, למניעת נשירה וצמצום פערים לימודיים וחברתיים, תוכנית אותה ליווה והדריך שמוליק בתיכון רבין בקרית ים. בית הספר רבין יאתר מורה לליווי אישי של קבוצת "המנהיגים של שמוליק " ומשפחותיהם (כמו ששמוליק נהג(. כמו כן, תוכנית ההדרכה של "הגל שלי "ומחלקת החינוך תכלול מערכי שיעור על שמוליק ומורשתו .עמותת ב"דרכך "תעניק בנוסף ,כל שנה ,מלגות הצטיינות לתלמידים נבחרים במגמת "אומץ" .

הקמת מרכז הגל שלי בקרית ים. יחצ,
הקמת מרכז "הגל שלי" בקרית ים/יחצ

ירון וקסמן ועומר טולצ'ינסקי מייסדים ומנכ"לים שותפים עמותת הגל שלי: "כששמענו את הסיפור שמוליק והרצון להנציח בנאדם מדהים, איש חינוך וים אמיתי - היה לנו ברור שאנחנו הולכים לעשות את זה. הבנו מיד שיש פה משהו מיוחד והזדמנות לעזור למאות בני נוער לעלות על הגל לכיוון טוב יותר. זה בדיוק מה ששמוליק היה עושה ונשמח להמשיך בדרכו. עמותת הגל שלי משתמשת בגלישת גלים ככלי חינוכי. המקום המופלא הזה הוא זירה חינוכית אולטימטיבית שמעניקה הזדמנות לבני נוער. אנחנו מחזירים יחד את היכולת 'להאמין בעצמי' ולמצוא בית מכיל ואוהב. ביחד יוצרים קהילה של טוב ואפילו מתנדבים בחזרה בסוף התהליך".

דוד אבן צור, ראש עיריית קריית ים: "בקריית ים ילדים לומדים לגלוש לפני שהם לומדים לרכב על אופניים. אין מטרה טובה מזו. מיד כשנחשפתי לסיפורו של שמוליק ז"ל, ידעתי שזה משהו שאנחנו רוצים לתת לו בית קבע. כל העיר נרתמה, עשינו תהליך של הקצאת מבנה במהירות וביעילות ודאגנו שלילדים יהיה קל ונוח להגיע ברגל מהמבנה לחוף. אני מאמין שכל נער ונערה שיעלו על הגלשן וילמדו להתמודד עם הים, ירדו ממנו אל הקרקע אנשים טובים יותר ומסוגלים יותר."

לאתר הקמפיין

  • עוד באותו נושא:
  • קרית ים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully