וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוחם ה-MMA שנפצע ואיבד אשך נדהם מהסיקור: "זה היה פשוט מטורף"

כריסטיאן לוסן נפגע בצורה מחרידה במהלך אימון ושיתף: "ראיתי המון בדיחות טובות שגרמו לי לצחוק". עוד סיפר: "אוכל להביא ילדים, אך לא אהיה חבר של מי שיפגע באשך שנותר"

הסכנות הטמונות בענפי הלחימה השונים ידועים למרבית המשתתפים, אך מה שקרה ללוחם ה-MMA כריסטיאן לוסן באמת לא רואים בכל יום. במהלך אימון שערך לוסן הוא נפגע באשך, אותו נאלצו להסיר מאוחר יותר בניתוח.

"אני לא ממליץ לאף אחד לעבור את מה שחוויתי", סיפר הלוחם בן ה-26, "תודה לכל מי שעזר לי להגיע לבית החולים, הניתוח עבר טוב, עכשיו אני בסדר ונח בבית".

לצד הכאב, לוסן גם בחר להסתכל בהומור על הסיטואציה אליה נקלע ואף ביקש מגולשיו למצוא לו כינוי חדש: "בזמן שאני מחלים ראיתי כמה תגובות היו למה שקרה. קיבלתי תמיכה מאנשים שאני לא מכיר וגם ראיתי המון בדיחות טובות שנתנו לי סיבה לצחוק, הייתי זקוק לזה".

כי אכן, כצפוי, הידיעה הלא שגרתית כבשה את הרשתות החברתיות, ורבים הציעו ללוחם כינוי חדש, כמו למשל "One Nut Wonder" או "The American Uniballer". לדברי לוסן, "הרגשתי שזה היה פשוט מטורף לראות את כמות הידיעות והדיווחים עליי בכל העולם ובפורומים, קיבלתי כמות מטורפת של תגובות".

אשתו של הלוחם הודתה כי היא "לא לחלוטין הבינה מה המשמעות של להתחתן עם ספורטאי", בעוד לוסן סיפר כיצד המקרה הולך להשפיע עליו מקצועית ואישית: "אני אחלים ואחזור. הדוקטור אמר לי שלא אאבד טסטוסטרון ואוכל להביא ילדים, אבל אם אאבד גם את האשך השני זה סיפור אחר. מעכשיו, אם מישהו יפגע באשך שנותר הוא כבר לא יהיה חבר שלי יותר".

  • עוד באותו נושא:
  • mma

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully