וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסי גורם לחשש בפ.ס.ז', קאפו לניימאר: "אתה טוב ממנו, תוכיח את זה"

למרות הפציעה, הפרעוש מתכנן לפתוח בהרכב ארגנטינה בקרב הגדול נגד ברזיל (רביעי, 1:30, ספורט1). מגן העבר במסר לכוכב הסלסאו: "טוב ממסי ורונאלדו, אבל עדיין צריך להוכיח מנהיגות". וגם: "וידאו השנה" מאורוגוואי - השדר צוחק על דיבאלה ודי מריה, ונענש מיידית

תקציר ניצחונה של ארגנטינה 0:1 על ברזיל בגמר קופה אמריקה 2021/ספורט1

דרום אמריקה עוצרת את נשימתה לקרב הקרב הקלאסי בין ארגנטינה לברזיל במוקדמות המונדיאל, שייערך בלילה שבין שלישי לרביעי (1:30, ספורט1). המשחק הקודם בין השתיים, לפני חודשיים בברזיל, פוצץ עוד לפני שהחל, אבל חובבי הכדורגל מקווים שהפעם יוכלו ליהנות מקרב על כר הדשא ולא מחוצה לו.

נכון לעכשיו, מסתמן שליאו מסי נחוש לפתוח בהרכב למרות שהוא עדיין סוחב פציעה קלה. המתיחות בין נבחרת ארגנטינה לפ.ס.ז' נמשכת על רקע זימונו של מסי וההתייחסות לפציעה שלו, ובימים האחרונים היא גוברת. למרות שמסי שותף ל-15 דקות בלבד בניצחון על אורוגוואי, בפריז חוששים שמסי יחמיר את הפציעה במשחק מול ברזיל, שצפוי להיות חם ואגרסיבי. לפי הדיווחים בארגנטינה, "מסי לא מתחשב בחששות וברצונות של פ.ס.ז', והבהיר לליאונל סקאלוני שהוא מתכוון לפתוח בהרכב".

ניימאר שחקן נבחרת ברזיל עם ליאונל מסי שחקן נבחרת ארגנטינה. רויטרס
היריבות תחודש. ניימאר מול מסי/רויטרס

כמו מסי שפורח בשנה האחרונה במדים הלאומיים, גם ניימאר מציג יכולת טובה במדי נבחרת ברזיל כל עוד הוא כשיר. השבוע הוא יחדש את היריבות עם חברו הקרוב, ובברזיל מנסים להגדיל לו את המוטיבציה להוכיח שהוא מסוגל לנצח אותו.

קאפו, מגן העבר האגדי של ברזיל, אף אמר אמש ש"מבחינתי, ניימאר עולה מסי וגם על רונאלדו מבחינה טכנית. מבחינת איכויות נטו, הוא טוב יותר. מה שחסר לו זה מנהיגות, ואני מקווה שהוא יוכיח לי אחרת השבוע".

לדבריו של קאפו, "ניימאר עדיין לא מספיק טוב בתור קפטן, בתור אחד שסוחף אחריו את הקבוצה, בתור אחד שאומר, 'אני משקיע 100 אחוז בכדורגל'. בתור קפטן, הוא חייב להראות את עצמו במשחק הזה".

עוד בוואלה!

שער ענק לדי מריה ב-0:1 של ארגנטינה על אורוגוואי, 14 דקות למסי

לכתבה המלאה

ברזיל תגיע למשחק מהמקום הראשון בבית הדרום אמריקאי, עם 34 נקודות ב-12 משחקים. ארגנטינה דולקת אחריה עם 28 נקודות.

seperator

בארגנטינה, אגב, ממשיכים לחגוג את הניצחון 0:1 על אורוגוואי בעיקר בשל מקרה חריג שהתרחש בשידור חי. דניאל אורדונייס, פרשן תחנת הרדיו הממלכתית של אורוגוואי ששידר את המשחק, הצהיר בביטחון ובגאווה שניות לפני השער של ארגנטינה שאורוגוואי לא תפסיד. הסיבה: אנחל די מריה ופאולו דיבאלה "לא מופיעים למשחקים גדולים".

"מסי בחוץ, וזה אומר שהכל על הגב של די מריה ודיבאלה. שניהם Pecho Frio (כינוי לחלשי אופי), הם לא מתפקדים במשחקים גדולים, נגד שניים כאלה אתה לא יכול להפסיד. די מריה ודיבאלה נחנקים ברגעי האמת, אפשר להיות רגועים", נשמע השדר אומר.

מיותר לציין מה קרה בהמשך: דיבאלה חטף ובישל לדי מריה, שכבש את שער הניצחון בביצוע מרהיב מקצה הרחבה.

צוחק מי שצוחק אחרון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully