וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יונייטד מתעקשת: וראן ורונאלדו ישתתפו במאמצי השכנוע של זידאן

הצרפתי לא מתרשם מהחיזורים מאנגליה, אבל שחקניו לשעבר בריאל שלא מרוצים מסולשיאר ינסו לדבר על ליבו. ואן דה בייק יעזוב בינואר?

תקציר: מנצ'סטר יונייטד - מנצ'סטר סיטי 2:0/ספורט1

מנצ'סטר יונייטד ממשיכה לתת גיבוי פומבי לאולה גונאר סולשיאר, ובמקביל לחפש את המאמן המתאים להחליף אותו. לפי דיווחים באנגליה, שחקני יונייטד לא מהססים להפגין את חוסר שביעות הרצון שלהם מהמאמן הנורבגי, וכמה כוכבים כולל כריסטיאנו רונאלדו הבהירו להנהלה שהם "לא מרוצים מהסיטואציה במועדון".

השדים האדומים ממשיכים לפנטז על זינדין זידאן, למרות שלפי הדיווחים הצרפתי לא ממהר להגיע. לזידאן יש ספקות ופקפוק בנוגע ליכולת של יונייטד להתחרות על תארים באנגליה ובליגת האלופות, ולכן מהסס. לפי ה"טיימס", יונייטד מתעקשת עליו ולא מוותרת, ומקווה שכריסטיאנו רונאלדו ורפאל וראן ששיחקו תחתיו בריאל מדריד ונשארו מיודדים איתו, ייקחו חלק במאמצי השכנוע.

זינדין זידאן מאמן ריאל מדריד עם כריסטיאנו רונאלדו. רויטרס
מיודדים עד היום. רונאלדו וזידאן/רויטרס

במקביל, לפי דיווחים נוספים יונייטד מתכוננת לאפשרות שתצטרך "להתפשר" על ברנדן רוג'רס. יחד עם זאת, גם המינוי הזה עלול להיתקל בקשיים משום שלראשי יונייטד אין כוונה כרגע להוציא עוד כסף על שחקנים בינואר, והם מאמינים שהסגל הנוכחי טוב בהרבה ממה שהוא מראה עד כה.

מי שעשוי לעזוב בינואר הוא דוני ואן דה בייק. לפי פבריציו רומאנו, ההולנדי הבהיר לקבוצה שהוא אמנם מחובר לאוהדים ולמועדון, אבל אם לא יהיה שינוי במעמדו הוא יבקש לעזוב בחלון ההעברות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully