וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב נשמה לרווחה: "רוצים להראות את הכישרון שלנו"

האדומים רוצים לצאת מהתחתית אחרי הניצחון הגדול על הפועל חולון, זלמנסון הודה: "בכל מועדון שיש בו רגש, יש לחץ. לא רוצים לשחק בדופק אפס". בקבוצה העריכו כי הרננדז יוחלף עד החזרה מפגרת הנבחרת

הפועל תל אביב הצליחה לעצור את פתיחת העונה החלשה שלה כשהשיגה אמש (שבת) ניצחון איכותי, 62:67 על הפועל חולון שהייתה צמודה למקום הראשון ערב המחזור. הניצחון היה השני בלבד של האדומים, שעדיין לא איבדו סיכוי לתפוס את אחד המקומות שמובילים לרבע גמר גביע המדינה בתום הסיבוב הראשון.

דווקא אחרי שבחמשת המחזורים הראשונים העונה הציגה הפועל את אחת ההגנות החלשות בליגה, היא הצליחה לעצור קבוצה התקפית טובה על 62 נקודות, הרבה מתחת לממוצע העונתי שלה. בצד ההתקפי קלעו חמישה שחקנים בהפועל בספרות כפולות, כשמעל כולם היו שניים - ג'ייקובן בראון עם 15 נקודות ו-4 אסיסטים וג'יי פי טוקוטו עם 11 נקודות ו-15 ריבאונדים. בר טימור ועידן זלמנסון תרמו 11 ו-10 נקודות בהתאמה.

"היריבה נתנה לנו סוג של דרייב, המאמנים עשו עבודה טקטית מאוד טובה, היו לנו רגעים פחות טובים, אבל אם נמשיך להראות דקות טובות בהגנה זה יעזור לנו גם בהתקפה", אמר עידן זלמנסון בסיום, "איך ממשיכים את זה? זה תלוי בנו. לא נקבל ניצחונות בחינם, צריך לעבוד על זה". הסנטר התייחס למה שעבר על הפועל אחרי ההפסד לגליל עליון: "התבאסנו ביום שאחרי אבל עבדנו קשה באימונים ולא דיברנו יותר מדי, הבנו איפה אנחנו נמצאים ומה צריך לעשות. היום הם החטיאו שלשות, אבל לא ויתרנו בסיטואציה כמו בשבוע שעבר והתעלנו הגנתית. אני גאה בשחקנים ובצוות".

עידן זלמנסון, הפועל תל אביב. דני מרון
מודע ללחץ. זלמנסון/דני מרון

זלמנסון עבר במכבי תל אביב והפועל ירושלים, והשווה את הלחץ שיש גם במועדון החדש שלו: "בכל מועדון שיש בו המון רגש מהקהל, וכל מי שסובב את המועדון ועובד במועדון זה אוהדים, זה יוצר תחושה של לחץ, בשביל זה אנחנו חיים, אנחנו לא רוצים לשחק בדופק אפס. בשביל זה אנחנו משחקים כדורסל, רוצים להתחיל לנצח ולהראות את הכישרון של הקבוצה הזאת".

בהפועל העלו הילוך בכל הנוגע להחלפתו של שחקן הפנים דוואן הרננדז שלא עונה על הציפיות. הערכה בקבוצה כי עד החזרה מפגרת הנבחרת יימצא שחקן, כשעל השולחן כעת נמצאים מספר מועמדים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully