וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

2 מ-2: נבחרת הנוער של הישראל הביסה 0:6 את מולדובה ועלתה לשלב העילית

הנבחרת עד גיל 19 השיגה ניצחון שני במחזור השני של מוקדמות אליפות אירופה. עבד (צמד, סניור, תורג'מן, גלוך ומוכה כבשו

תקציר: אוסטריה - ישראל 2.4/ספורט1

לצד האכזבה של הנבחרת הבוגרת של ישראל, הנבחרות הצעירות ממשיכות להציג יכולת מעודדת ואף להשיג תוצאות טובות. הנבחרת עד גיל 19 מחצה הערב (שבת) 0:6 את נבחרת מולדובה ונותרה מושלמת בתום המחזור השני במוקדמות אליפות אירופה. בזכות שני הניצחונות הבטיחה הנבחרת עלייה לשלב העילית של הטורניר. עומר סניור פתח את מסכת הכיבושים בדקה השישית, כשדור תורג'מן הכפיל בדקה ה-27 והוריד את המארחת להפסקה ביתרון 0:2.

אוסקר גלוך שנכנס כמחליף בדקה ה-72 כבש את השלישי שלוש דקות לאחר מכן. תאי עבד הוסיף את הרביעי בדקה ה-81 והשלים צמד בדקה ה-94, כשנועם מוכה כובש בין לבין בדקה ה-89 ומשלים את מצבת הכובבשים של החבורה של אופיר חיים. לאחר הניצחון על קפריסין במחזור הפתיחה, ישראל במקום השני בבית כשהיא שבעה שערי זכות ולא ספגה עדיין. הולנד במקום הראשון, כשגם היא עם שני ניצחונות ויחס שערים 0:9.

שחקני נבחרת הנוער של ישראל 5 - רוי רביבו, 11 - עומר סניור, 6 - טל ארצ'ל, 2 - זייד חאלד, 4 - שון אדרי, 3 - יונתן לייש, 1 - מאור ארליך, 10 - אוסקר גלוך, 9 - אחמד סלמאן, 7 - אליה גטהון. ההתאחדות לכדורגל, אתר רשמי
תוצאה מרשימה. נבחרת הנוער/אתר רשמי, ההתאחדות לכדורגל

"אני מאוד מרוצה", אמר המאמן אופיר חיים בסיום המשחק, שהבטיח לנבחרת את ההעפלה לשלב העילית. "אני כמובן מרוצה מהתוצאה, אבל כמו שהבטחתי ואמרתי שאנחנו נשחק הרבה יותר טוב היום, שיחקנו הרבה יותר טוב, אבל אנחנו יכולים להיות עוד יותר טובים מאיך שנראינו היום. אנחנו עם שני נצחונות בשני משחקים, אני שמח מאוד, אני מאושר, אנחנו עם הפנים קדימה".

לגבי המשחק הביתי הקרוב נגד הולנד ביום שלישי: "אנחנו רוצים לנצח כל משחק. ברור שזו תהיה אופרה אחרת, מול אחת הנבחרות הטובות בעולם, אבל אנחנו לא נגיע מראש כדי להתבטל. רוצים לנצח את המשחק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully