וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בוטאס זכה במקצה הספרינט בברזיל, המילטון הרשים למרות העונש הכבד

פורמולה 1: הפיני של מרצדס יזנק ראשון בסאו פאולו, ורשטאפן שנקנס שני. הבריטי טיפס מהמקום האחרון לחמישי לאחר שמערכת ה-DRS במכוניתו לא עמדה בכללים אך יתחיל עשירי עקב העונש

מירוץ הספרינט האחרון של עונת הפורמולה 1 התקיים הערב (שבת) בברזיל, אך הדרמה הגדולה התרחשה עוד לפניי שהמכוניות בכלל החלו לחרוך את המסלול בסאו פאולו. אלוף העולם המכהן, לואיס המילטון, נענש וזינק מהמקום האחרון לאחר שמערכת ה-DRS במכוניתו במקרה הדירוג שנערך אתמול לא עמדה בכללים. בנוסף, הנהג הבריטי נענש בהורדה של חמש מקומות בפתיחת המירוץ שייערך מחר. מי שנהנה מההפקר הוא חברו למרצדס, ואלטרי בוטאס, שזכה במקצה הספרינט ויזנק ראשון, כשמאחוריו מוביל טבלת הנהגים מרד בול, מקס ורשטאפן.

לואיס המילטון, נהג פורמולה 1 בריטי. CARL DE SOUZA, GettyImages
התאוששות מרשימה. המילטון/GettyImages, CARL DE SOUZA

למרות שהמילטון ראה 19 נהגים מזנקים לפניו, הוא הצליח לפלס את דרכו לצמרת ובסופו של דבר סיים במקום החמישי. עם זאת, בעקבות העונש המילטון יחל את המירוץ מהמקום העשירי. כאמור, בוטאס ממרצדס סיים במקום הראשון ועבורו מדובר בזכייה שנייה העונה במקצי הספרינט. הנהג הפיני צבר שלוש נקודות בטבלת הנהגים, בעוד ורשטאפן השני צבר שתי נקודות וקרלוס סאינס מפרארי, שסיים במקום השלישי, צבר נקודה אחת.

אגב, גם ורשטאפן לא נותר חף מפשע ונענש גם כן על מקצה הדירוג בברזיל מכיוון שנתפס נוגע בכנף האחורית של רכבו של המילטון. ההולנדי שמוליך את טבלת הנהגים נקנס ב-50 אלף יורו, אולם לא נענש בכל הקשור למיקומו בתחרות.

דירוג הנהגים לאחר מקצה הספרינט

1. מקס ורשטאפן (הולנד, רד בול) - 314.5 נקודות
2. לואיס המילטון (בריטניה, מרצדס) - 293.5
3. ואלטרי בוטאס (פינלנד, מרצדס) - 188
4. סרחיו פרס (מקסיקו, רד בול) - 165
5. לאנדו נוריס (בריטניה, מקלארן) - 150

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully