וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראשון בליגת העל: ללא וויליאמס ואוואנס, מכבי תל אביב מחכה לאילת

עודכן לאחרונה: 13.11.2021 / 20:36

המחזור השישי בליגת העל: אחרי ההפסדים לחולון וצסק"א רוצים הצהובים לשוב למסלול הניצחונות נגד הדרומיים (19:30), כשמלבד הרכז והפורוורד גם קלויארו לא יתלבש אצל המארחת. בכפר בלום (19:40) - הדרבי בין הקבוצות שקמו מאותה קבוצה

משחקי המחזור השישי בליגת העל יימשכו מחר (ראשון). אחרי ההפסד הדרמטי לצסק"א מוסקבה תנסה מכבי תל אביב לשוב למסלול הניצחונות על חשבונה של הפועל אילת ששוב משנה את פניה. בדרבי הצפוני בין שתי קבוצות שיצאו מאותה קבוצה תארח הפועל גליל עליון את הפועל גלבוע/גליל.

ג'ייק כהן, שחקן מכבי תל אביב. דני מרון
יוכיח שמקומו ברוטציה? ג'ייק כהן/דני מרון

מכבי תל אביב - הפועל אילת (19:30)

הנתונים: למרות שמקשה עליה מאוד בשנים האחרונות, ביד אליהו יש למכבי תל אביב רצף של שמונה ניצחונות על הפועל אילת. מכבי תל אביב מוליכה את ליגת העל במדד המממוצע, בנקודות למשחק ובאחוזים ל-2 נקודות. אלכס המילטון פגש את מכבי תל אביב בשני גמרים של ליגת העל, בשניהם הפסיד אך סיים עם ממוצע נאה במשחקי הגמר של 14.5 נקודות למשחק.

במרכז ההתמודדות: ג'ייק כהן. אחרי שלא שולב נגד הפועל חולון ולא התלבש למשחק ההפסד במוסקבה, המתאזרח הוותיק שוב ירצה להוכיח שמקומו במכבי תל אביב הוא על הפרקט.

בכמה מילים: על אף ההפסד לצסק"א מוסקבה, במכבי תל אביב חזרו לישראל מרוצים מהיכולת ועדיין עם רמת ביטחון גבוהה. במכבי רוצים לחזור למסלול הניצחונות על חשבון הפועל אילת, והשיבו לסגל בליגה את סקוטי ווילבקיןואת אנטה ז'יז'יץ' שנעדר מההפסד בחולון, כאשר הפעם השלושה שלא יתבשו למשחק הם דרק וויליאמס, קינן אוואנס ואנג'לו קלויארו. לסגל של הפועל אילת הצטרפו השבוע אלכס המילטון וכריסטיאן דוליטל שהספיקו לערוך מספר אימונים עם הקבוצה שחזרה מקייב, אך השניים לא יתלבשו מול הצהובים. וונגליס מנדזריס כבר שוחרר מהסגל וחתם בפאוק סלוניקי.

שחקני הפועל גליל עליון חוגגים. לילך וייס רוזנברג
ינצחו בדרבי את סגנית האלופה? הפועל גליל/עליון/לילך וייס רוזנברג

הפועל גליל עליון - הפועל גלבוע/גליל (19:40)

הנתונים: שתי הקבוצות מעולם לא נפגשו במסגרת ליגת העל, אך בליגה הלאומית נפגשו פעמיים בעונת 2015/16 כשגלבוע מנצחת פעמיים - 66:100 ו-72:95. בעונתה הקודמת בליגת העל הגיעה גליל עליון לניצחון הרביעי, כפי שיש לה היום, רק במהלך חודש פברואר, 3 וחצי חודשים מפתיחת העונה. גלבוע מסרה בניצחונות שלה העונה 20.5 אסיסטים ואיבדה 9 כדורים בממוצע, ובהפסדים? מסרה 15.3 אסיסטים ואיבדה 16.3 כדורים.

במרכז ההתמודדות: גבי צ'צ'אשוילי. אחרי ההצגה שלו נגד הפועל תל אביב שואף הגבוה, שעשוי אפילו לזכות בזימון לנבחרת ישראל, להמשיך במומנטום בדרבי המרתק.

בכמה מילים: דרבי בין שתי קבוצות שקמו מתוך קבוצה אחת. גלבוע/גליל הייתה זו שנשארה בליגת העל אחרי פירוקה של הפועל גליל עליון ב-2007/8 ואילו הפועל גליל עליון נדדה לליגות הנמוכות לאיחודים שונים, עד ששבה העונה. גליל מגיעה במומנטום נהדר אחרי הניצחון על הפועל תל אביב בתום דרמה בדרייב אין, אך רק עם שלושה זרים ועדיין פגיעה מאוד. גלבוע עם שני ניצחונות פחות אך עם הרבה אמונה אחרי הניצחון הפנטסטי שהשיגה ביורופקאפ על חשבון סראגוסה בחוץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully