וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"נראה המום, לא מספק את הסחורה": ת'ון מייקר ספג ביקורת

סנטר הפועל ירושלים עמד במוקד ב"יורוהופס", שם הדגישו כי הנחיתה באירופה היוותה "קריאת השכמה" גם עבור שחקן NBA לשעבר כמוהו: "זה לא טיול בפארק"

תקציר: לבלואה מטרופוליטנס - טרנטו 80:93/ספורט1

זה לא סוד שת'ון מייקר נחשב לשחקן המאכזב ביותר מבין אלה שהצטרפו להפועל ירושלים בקיץ האחרון, אולם מסתבר שלאור היותו בחירת לוטרי בדראפט ה-NBA, היכולת הירודה של הסנטר מדרום סודן לא נעלמת גם מעיניהם של אנשי הכדורסל מחוץ לישראל. היום (שישי) מייקר ספג ביקורת בכתבה שפורסמה באתר "יורוהופס", שם הדגישו: "הרמה בליגת האלופות של פיב"א היא קריאת השכמה, גם עבור שחקנים שבאו מה-NBA".

ת'ון מייקר, הפועל ירושלים. ברני ארדוב
גם עבורו, זה לא טיול בפארק. ת'ון מייקר/ברני ארדוב

שתי דקות בלבד קיבל מייקר מיותם הלפרין במשחק האחרון של הירושלמים באירופה, כאשר ממוצעיו עד כה עומדים על 2.8 נקודות ו-3.5 ריבאונדים בלבד ב-13.9 דקות. גם בליגה הסנטר לא מצליח להפגין את העליונות המצופה ממי שבילה שש עונות בליגה הטובה בעולם.

"בשנות ה-80 וה-90, רכש מה-NBA היה הופך אוטומטית לשחקן מטרה כמעט בכל קבוצה אירופית, אך ב-2021 זה לא עובד כך ורמת המשחק באירופה היא לא טיול בפארק לאף אחד", ניתחו בכתבה. "זה נכון מאוד גם לגבי ת'ון מייקר, שניסה להחיות את הקריירה אחרי שלא השתלב ב-NBA, אבל לא מצליח לספק את הסחורה".

עוד נכתב על השחקן של האדומים מהבירה: "להפועל ירושלים היו ציפיות גדולות ממנו, אולם בניגוד לאנתוני בנט שכבר חווה את אירופה כששיחק בפנרבחצ'ה, מייקר נראה פשוט המום. כמובן שזו רק תחילת העונה, ירושלים החליפה מאמן ומייקר עוד עשוי להפוך את המציאות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully