וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האיש שארגן את הטיסה של אמיליאנו סאלה נשלח לכלא

עודכן לאחרונה: 12.11.2021 / 17:53

בית המשפט בקרדיף גזר 18 חודשי מאסר על דייויד הנדרסון בעקבות מעורבותו בטיסה שבה התרסק ומת חלוץ הארגנטינאי: "לטייס לא היה רישיון"

כמעט שלוש שנים חלפו מאז התרסקות המטוס ומותו הטראגי של אמיליאנו סאלה והיום (שישי) נקבע עונשו של מי שארגן את הטיסה המושמצת. דייויד הנדרסון, איש העסקים מקרדיף נשפט ונשלח ל-18 חודשים לכלא בעקבות מעורבותו בטיסה, שבה חלוץ נאנט לשעבר התרסק עם מטוס הפייפר שבו טס בדרך מצרפת לקרדיף שבווילס.

דייויד הנדרסון. GettyImages
הרשלנות שלו גרמה למותו של סאלה. דייויד הנדרסון/GettyImages

כזכור, מטוס הפייפר שהיה בדרך לקרדיף, הקבוצה שבה חתם סאלה (אז בפרמיירליג) התרסק במעופו ב-21.1, 2019. גופתו של הארגנטינאי בן ה-28 בלבד נמצאה כחודש לאחר ההתרסקות, בניגוד לגופתו של הטייס שלא אותרה. הנדרסון מואשם בכך ששכר טייס שבכלל לא הוסמך לטוס על המטוס הזה וגם לא הוסמך לטוס בשעת לילה והתוקף של רישיון הטיסה שלו פג בנובמבר 2018. במשפט הארוך שנערך בקרדיף התברר גם שהטייס, דייויד איבוטסון, ביצע שתי עבירות טיסה ב-2018 והבעלים של המטוס ביקש ממנו לא להשתמש בו יותר.

סאלה בן ה-28 במותו, כבש 12 שערי ליגה במדי נאנט ו-42 בסך הכול ונחשב לאחד החלוצים המובילים בליגה הצרפתית בזמנו. הוא רשם לפני כן קדנציות בקון וגדל בקבוצת הנוער של בורדו, במדיה התפתח כשחקן והפך לכוכב. סאלה הפך לשחקן היקר בתולדות קרדיף אחרי ששולם עליו סכום שיא של 18 מיליון ליש"ט, אולם כשהמריא כדי לנחות בקבוצתו החדשה, התרחש האסון שהיכה את כל עולם הכדורגל תדהמה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully