וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שבת בליגת העל: הפועל תל אביב תעצור את המשבר נגד חולון?

עודכן לאחרונה: 12.11.2021 / 12:35

המחזור השישי בליגת העל: עם ניצחון אחד מפתיחת העונה יארחו האדומים את הסגולים (19:40) כשהפסד עשוי לגרור זעזוע. עירוני נס ציונה תארח את הפועל באר שבע (17:40)

משחקי המחזור השישי בליגת העל ייצאו מחר (שבת) לדרך. במוקד המשחקים יעמוד המפגש בו תארח הפועל תל אביב, שניצחה רק פעם אחת מפתיחת העונה, את הפועל חולון, שהפסידה רק פעם אחת. עירוני נס ציונה המתאוששת תארח את הפועל באר שבע המפתיעה.

רפי מנקו, שחקן הפועל חולון, רומן סורקין, שחקן מכבי תל אביב. דני מרון
מפגש מסקרן מול האקסית. רפי מנקו/דני מרון

הפועל תל אביב - הפועל חולון (19:40)

הנתונים: המשחק בדרייב אין יהיה ה-103 בליגה הסדירה בין הקבוצות, כשבמשחקי הבית של הפועל תל אביב ניצחו האדומים ב-40 מ-51 מפגשים. הניצחון של הפועל תל אביב על חולון בסוף העונה שעברה עצר רצף של שישה ניצחונות של חולון על האדומים. גיא פניני רחוק 26 נקודות מ-1,000 נקודות בליגה הסדירה במדי הפועל חולון. בר טימור, שרק פעם אחת ירד מ-35 אחוזים מחוץ לקשת בממוצע עונתי, פתח את העונה הזאת עם 3 שלשות מ-15 נסיונות.

במרכז ההתמודדות: דני פרנקו. המאמן שהגיע להפועל תל אביב באמצע העונה שעברה כדי לייצב את המערכת אחרי פתיחת עונה חלשה, מוביל אותה בינתיים לתחתית.

בכמה מילים: ניצחון אחד מחמישה משחקים הצמידו את הפועל תל אביב למקום האחרון בטבלה. בהפועל בינתיים לא החליטו על זעזוע, אך ייתכון מאוד שהפסד לחולון יוביל את הקבוצה לבצע זאת. בהפועל ממשיכים לחפש אחר מחליף לדוואן הרננדס המאכזב, אך ללא הצלחה. אחרי הניצחון על מכבי תל אביב בהפועל חולון נכנסים לשבוע חשוב מאוד באירופה כשבמרכזו יפגשו את קלוז' למשחק שיכול לקרב אותם מאוד לשלב הבא. בקבוצה מדווחים על אימונים טובים במהלך השבוע הנוכחי, ורוצים להמשיך את המומנטום במשחק חוץ לא פשוט. כל שחקני הסגל עומדים לרשותו של מאוריסיו בוסקאליה.

דרק פארדון, הפועל באר שבע. לירון מולדובן
ימשיך להפגיז גם מול נס ציונה? דרק פארדון/לירון מולדובן

עירוני נס ציונה - הפועל באר שבע (17:40)

הנתונים: עירוני נס ציונה ניצחה בשלושה מארבעת משחקי הבית שלה נגד באר שבע בליגה הסדירה. פרנק בארטלי קלע 23.6 נקודות בממוצע למשחק בשלושת המחזורים האחרונים עבור נס ציונה. דרק פארדון וג'וניור אטו קלעו מעל 30 נקודות כל אחד בניצחון החוץ בהרצליה במחזור האחרון, והפכו לצמד הראשון מאותה קבוצה שעושים זאת מאז ג'מאר גאלי וג'סטין טילמן שעשו זאת בגלבוע/גליל, תחת ליאור ליובין, נגד נס ציונה בלב המושבה.

במרכז ההתמודדות: דרק פארדון. שחקן הפנים של באר שבע הוכיח במשחק בהרצליה איזה יכולות מגוונות יש לו. כשמולו קו קדמי דל בהרבה בנס ציונה, ינסה פארדון להמשיך את המומנטום.

בכמה מילים: אחרי שני ניצחונות רצופים עירוני נס ציונה רוצה לסגור את פתיחת העונה החלשה שלה במשחק ביתי מול אולם שצפוי להיות מלא. הכתומים ימשיכו לרשום את אייק וואמו במקביל לחיפוש אחר סנטר מחליף למארין מאריץ' ששוחרר. ליאור קררה צפוי לשוב לראשונה לסגל מאז סוף העונה שעברה, כשגם טל דן אמור לשוב לשחק אחרי שנעדר מהניצחון על ראשון לציון. באר שבע תמשיך עם אותו הסגל שניצח את בני הרצליה בחוץ. בקבוצה ירצו לנצל את היתרון שלהם מתחת לסל, אך מנגד יודעים כי האלמנט החשוב ביותר שלהם במשחק הוא הקליעה מבחוץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully