וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קאמבק עגום לזלאטן בשבדיה: "אין לי ספק שננצח את ספרד בראשון"

עודכן לאחרונה: 12.11.2021 / 10:36

החלוץ בן ה-40 פתח בנבחרת לראשונה מאז מרץ ב-2:0 המביך בגאורגיה וכעת היא חייבת לנצח בספרד (22:00, ספורט4): "אנחנו יותר טובים מהם"

שבדיה פתחה נהדר את קמפיין מוקדמות המונדיאל שלה. היא ניצחה את ספרד והתמקמה על חשבונה בראשות הבית. אלא שאמש (חמישי), השבדים חטפו מכה קשה כשהפסידו 2:0 בגאורגיה והמשמעות: זלאטן וחבריו יהיו חייבים לנצח על אדמת ספרד ביום ראשון (22:00, ספורט4) כדי להעפיל על חשבונם ישירות למונדיאל ממש במחזור האחרון. האבסורד בהפסד של השבדים היה שהוא הגיע דווקא במשחק החזרה של זלאטן, שבגיל 40 לא רק שפתח בהרכב לראשונה מאז מרץ, אלא גם השלים 90 דקות.

זלאטן איברהימוביץ', במדי נבחרת שבדיה. רויטרס
אולי לא היה צריך לחזור ישר להרכב הנבחרת? זלאטן מאוכזב/רויטרס

אלא שזלאטן לא הצליח למצוא את הרשת לדאבונם של השבדים, שהרשימו ביורו בלי הכוכב הגדול שלהם ובשבדיה תהו האם לא היה עדיף להם בלעדיו. בכל מקרה, למרות הקאמבק הכושל שלו, זלאטן נשמע בטוח לקראת הקרב האדיר נגד הספרדים ביום ראשון.

"ננצח את המשחק, אין שאלה בכלל. אנחנו יותר טובים מהר", אמר זלאטן על הקרב מול ספרד לאחר המפלה מול גאורגיה, "הדבר היחיד שהיה חסר לנו זה הגולים. אם היינו כובשים במחצית הראשונה מהמצבים שקיבלנו, זה היה משחק אחר לגמרי".

על ההפסד הממפתיע לגאורגיה: "זה מתסכל, זה נורמלי. כולם רוצים לנצח. ברור שיהיה תסכול. אתה מאבד סבלנות. אני חושב שכולם עשו עבודה טובה. נשאר משחק אחד, נעשה ככל שביכולתנו כדי להבקיע את הגולים. כולנו לוקחים אחריות ועכשיו צריך להתאושש בצורה הטובה ביותר לקראת המשחק בספרד. נגדה לא יהיו לנו כל כך הרבה מצבים, אבל כשהם יגיעו צריך להבקיע אותם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully