וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פליק אחרי התשיעייה של גרמניה: "שמח שהענקנו ליוגי לב מתנת פרידה ראויה"

מאמן נבחרת גרמניה שעשה היסטוריה פירגן לקודמו בתפקיד, שזכה למחווה טרם ה-0:9 המוחץ מול ליכטנשטיין. וגם: התיקון של לירוי סאנה

תקציר: גרמניה - ליכטנשטיין 0:9/ספורט2

בגרמניה מתמוגגים מהיכולת של הנבחרת, לאחר שזו מחצה אמש (חמישי) 0:9 את ליכטנשטיין האומללה. גונדואן פתח את מסכת הכיבושים עם פנדל מדויק בדקה ה-11, לירוני סאנה הוסיף צמד, כך גם תומאס מולר. מרקו רויס כבש בתווך, כשרידלה באקו כבש את שערו הראשון אי פעם בנבחרת בהופעת הבכורה שלו, ועשה זאת אל מול הקהל הביתי בוולפסבורג. הנזי פליק רשם את ניצחונו השישי בשישה משחקים על הקווים, ועשה היסטוריה כשהפך לראשון שעושה זאת בנבחרת גרמניה.

בכלל, מאז שהגיע מאמן באיירן מינכן לשעבר ולקח את המושכות, נראה כי נבחרת גרמניה חזרה להיות מכונה בלתי ניתנת לעצירה. השחקנים של פליק כבשו 27 שערים בששת המשחקים האחרונים, וספגו שער בודד, כשכאמור בכל השישה יצאה המנשאפט עם הניצחון כשתוך כדי היא הופכת לנבחרת האירופית הראשונה שבמטיחה את מקומה בקטאר. בנוסף, לירוני סאנה, שספג לא מעט ביקורות בתחילת הקמפיין מראה ניצוצות כשכבש שישה שערים בשבעת משחקיו האחרונים בבאיירן מינכן ובנבחרת.

לפני המשחק ערכה הנבחרת המארחת מחווה למאמנה הקודם יואכים לב, שהוליך אותה לזכייה בגביע העולם ב-2014, לגמר היורו ב-2008, למקום השלישי במונדיאל ב-2010 ולזכייה בגביע הקונפדרציות ב-2017. יורשו בתפקיד והמאמן המנצח הנזי פליק התייחס למחווה לקודמו: "אני שבע רצון על הראת ההערכה ליוגי. אני מאוד שמח שהצלחנו לתת לו מתנת פרידה ראויה בדמות תשעה שערים. האוהדים בוולפסבורג היו מדהימים".

תומאס מולר, שכבש צמד: "צריך לקחת את התוצאה הזו ולשים אותה בפרופורציות הנכונות. לא התמודדנו בדיוק מול אחת היריבות הקשות בבית. מצד שני, בסופו של דבר אני חושב שהייתה בינינו השחקנים הרמוניה מיוחדת היום והיה לנו ערב נהדר".

מספרים

* נבחרת גרמניה תחת הנזי פליק: מאה אחוזי הצלחה בשישה משחקים, 27 שערי זכות לעומת שער חובה בודד.

* מאמן המנשאפט הוא הראשון שמנצח את ששת משחקיו הראשנים על הקווים בנבחרת.

* ממוצע הגילאים של שחקני ההרכב הראשון של גרמניה הוא 29 ו-11 ימים - המבוגר ביותר מאז הסגל של המנשאפט למשחק מול רומניה ביורו 2000 (30 ו-86 ימים).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully