וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הולכים על כל הקופה: הראמס החתימו את אודל בקהאם ג'וניור

עודכן לאחרונה: 12.11.2021 / 0:10

התופס הוותיק, ששוחרר מקליבלנד, מצא בית בסוללת התופסים של שון מקוויי ומתיו סטאפורד. קאם ניוטון חוזר לקרוליינה בעקבות פציעתו של סאם דארנולד

לוס אנג'לס ראמס החליטה שזו השנה. למסע ההחתמות המפואר של הקבוצה הצטרף הערב (חמישי) אודל בקהאם ג'וניור, התופס ששוחרר בשבוע שעבר מקליבלנד. ההנחה הייתה שבקהאם ג'וניור יחליט היכן יחתום רק לאחר משחקי המחזור העשירי, אולם הפור נפל כבר היום.

אודל בקהאם ג'וניור. Nick Cammett, GettyImages
התחנה הבאה. אודל בקהאם ג'וניור/GettyImages, Nick Cammett

בקהאם ג'וניור, לו מלאו 29 בשבוע שעבר, יצטרף לסוללת תופסים שכוללת את קופר קאפ, רוברט וודס ו-וואן ג'פרסון, ומונהגת על ידי הקוורטרבק מתיו סטאפורד. הוא ייכנס למשבצת של דשון ג'קסון, ששוחרר מהראמס וחתם בלאס וגאס.

התופס החל את דרכו בניו יורק ג'איינטס, בהם שיחק חמש עונות. להוציא את עונת 2017 בה נפצע, בקהאם ג'וניור רשם יותר מ-1,000 יארד בתפיסה בכל עונה, כשבשלוש שנותיו הראשונות סיים עם מספר דו ספרתי של טאצ'דאונים. העונה הראשונה בקליבלנד הייתה סבירה, אולם בשתיים הבאות הוא נעלם. ההספק שלו עד כה ב-2021: 232 יארד מ-17 תפיסות ללא טאצ'דאון בשישה משחקים.

קאם ניוטון חוזר לקרוליינה. הקוורטרבק, ששוחרר בתחילת העונה מניו אינגלנד, חתם בפנת'רס על חוזה של 4.5 מיליון דולר עד תום העונה. ניוטון הצעיד את קרוליינה לסופרבול ב-2015. הסיבה להחתמה היא פציעת כתף של סאם דארנולד, שייעדר לפחות שישה שבועות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully