וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ויקי דבוש אלוף העולם בג'יו ג'יטסו

עודכן לאחרונה: 12.11.2021 / 0:10

נבחרת ישראל בג'יו ג'יטסו סיימה שבוע עם הישגים מדהימים ומדליות באליפות העולם באבו דאבי (נוער ובוגרים): "שוב הוכחנו שאנחנו אחת הנבחרות המובילות בעולם"

ויקי דבוש הוכתר כאלוף העולם החדש במשקל 69 ק''ג בג'יו ג'יטסו, בתחרות הנערכת באבו דאבי. דבוש ניצח בגמר את יריבו מרוסיה, המדורג ראשון בעולם. הקרב היה גם על כרטיס הכניסה ל"משחקי העולם" 2022. בדרך ניצח ויקי יריבים מרוסיה, ארה"ב, אבו דאבי ובלגיה.

שקד ניסימיין (במשקל 70) ניצחה יריבה מגרמניה ועוד 3 קרבות בדרך למקום השני ומדליית הכסף. אבי איברגימוב הפסיד בגמר ליריב מרוסיה וזכה במקום השני ובמדליית כסף. נמרוד ריידר, המדורג ראשון בעולם, ניצח את יריביו מתאילנד, רוסיה ואבו דאבי והפסיד בגמר ליריבו מבחריין וזכה במדליית כסף ובכרטיס כניסה ל"משחקי העולם".

ויקי דבוש. תומר אלראי,
כבוד. ויקי דבוש/תומר אלראי

משי רוזנפלד (משקל 57 ק"ג), זכתה במדליית הארד לאחר שניצחה בקרב יריבה מרוסיה. גם רוני ניסימיין (במשקל 62 ק"ג) הביאה הרבה כבוד וזכתה במדליית הארד. רוזנפלד וניסימיין העפילו, גם הן ל"משחקי העולם".

אליפות העולם הייתה גדולה במיוחד עם 1400 מתחרים ב 9 ימי תחרות. תוצאות אלו מצטרפות להישגים המדהימים של נבחרת הנוער ובראשם הישגו המדהים של עמית בורשטיין אלוף העולם בן ה-17, שקטף את התואר לאחר שגבר בגמר על אלוף העולם הקזחי.

ארז אלרואי, יו"ר התאחדות הג'יו - ג'יטסו: "הנבחרת השיגה תוצאות מדהימות באליפות העולם שנערכה באבו דאבי וארבעה מבכירי ספורטאינו הבטיחו את מקומם במשחקי העולם שיערכו בארה"ב ב2022. כל הכבוד לספורטאים ולצוות האימון, שוב הוכחנו שאנו אחת הנבחרות המובילות בעולם".

אריק קפלן, נשיא ומנכ"ל התאחדות "אילת": "איגוד הג'יו ג'יטסו הישראלי הוא אחד האיגודים המתפתחים וההישגים ביותר במדינת ישראל - הוכיח את עצמו שוב באליפות העולם באבו דאבי. גאה בתוצאות המרשימות ביותר אשר הביאו הרבה כבוד למדינת ישראל ובזכותן הושמעה "התקווה" במפרץ הפרסי. אנו נרגשים וגאים בהישגים המרשימים של הספורטאים וכמובן בהעפלתם של ספורטאינו ל"משחקי העולם" 2022, אשר מצטרפים למשלחת ההולכת ונבנית שתייצג אותנו בארה"ב. תודה והערכה גדולה למנהלי האיגוד וכמובן למאמנים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully