וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיוצ'ר עפולה: עוליאל ולשם נוצחו, 3 ישראלים בגמר הזוגות

עודכן לאחרונה: 11.11.2021 / 18:55

המדורג הבכיר נכנע ברבע הגמר, גם המדורג 5 סיים את דרכו בעקבות הפסד לפרבולאראקיס היווני. דניאל צוקרמן ודן אדה הצרפתי יפגשו את ליאור גולדנברג וסער סימון

ישי עוליאל, עידן לשם ורועי בניה נוצחו היום (חמישי) ברבע הגמר של פיוצ'ר "עפולה אופן" לגברים בחסות "קבוצת חסון" (סך פרסים 25 אלף דולר), המתקיים במועדון הטניס בעפולה. זהו הפיוצ'ר הרביעי ברציפות שמארגן איגוד הטניס בחודש האחרון בישראל, אחרי נתניה וקריית מוצקין לנשים ומיתר לגברים.

עוליאל, המדורג ראשון בטורניר, נוצח 7:6 ו-6:4 על ידי דן אדה מצרפת (מדורג 6) לאחר שעה ו-53 דקות. זה היה ההפסד הראשון של עוליאל לאחר שבעה ניצחונות רצופים, שכללו זכיה בפיוצ'ר מיתר בשבת האחרונה. הצרפתי יפגוש בחצי הגמר את נאוקי נאקאגאווה (8) שגבר 6:1, 2:6 ו-1:6 על ריו נוגוצ'י בדרבי יפני.

ישי עוליאל בטורניר בעפולה. אלכס גולדנשטיין, איגוד הטניס,
רצף הניצחונות נקטע. ישי עוליאל בעפולה/אלכס גולדנשטיין, איגוד הטניס

עידן לשם, המדורג 5 בטורניר, ניצח 2:6 במערכה הראשונה את מיכאיל פרבולאראקיס מיוון (מדורג 4), אך נוצח 6:1 ו-6:3 בשתיים הבאות לאחר שעתיים של משחק. רועי בניה, שעלה מהמוקדמות עד לרבע הגמר, נוצח 5:7, 6:3 ו-6:0 ע"י המדורג 2, פיליפ פליוו הקנדי.

עם זאת, בגמר הזוגות ישחקו שלושה ישראלים: ליאור גולדנברג וסער סימון (מדורגים 4) גברו 4:6, 6:3 ו-12:14 על אסף פרידלר וניב צוקרמן בדרבי ישראלי, והם יפגשו את דניאל צוקרמן מישראל ודן אדה מצרפת (מדורגים 1) שגברו 6:3, 4:6 ו-1:10 על אלק בקלי ודילן סלטון מדרום אפריקה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully