וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שמרה כוחות להונגריה: 0:4 קליל לנבחרת הצעירה בסן מרינו

חמישה ימים לפני המשחק החשוב, הנבחרת של אלון חזן לא ריחמה על היריבה ונהנתה כבר בפתיחה משערים של עוז בילו (12), אושר דוידה (13), איתי בוגנים (28) ועידו שחר (31)

נבחרת ישראל הצעירה עשתה את המוטל עליה הערב (חמישי) בסן מרינו, כאשר השיגה בקלות את שלוש הנקודות היקרות ששמרו עבורה על המקום השני במוקדמות יורו 2023. שחקניו של אלון חזן ידעו שמעידה לא באה בחשבון מול המדורגת אחרונה בבית שאפילו לא כבשה בקמפיין, וגם היום במסגרת המחזור החמישי המקומיים לא מצאו את הרשת ומנגד הוציאו ארבעה כדורים משערם כבר במחצית הראשונה.

אלון חזן ושחקניו עשו ככל שביכולתם כדי להכריע את המשחק כמה שיותר מהר וכבר אחרי 13 דקות ישראל עלתה ליתרון כפול, בזכות שני שערים של עוז בילו (12) ואושר דוידה (13). החבורה הצעירה של חזן לא ריחמה על סן מרינו והיו אלה איתי בוגנים (28) ועידו שחר (31) שניצלו טעויות קשות של ההגנה המקומית כדי לקבוע 0:4 במחצית, תוצאה שנשמרה עד לסיום לאור הורדת הרגל מהגז במחצית השנייה.

ביום שלישי הקרוב תארח ישראל הצעירה את מקבילתה ההונגרית באצטדיון בפתח תקוה, כשביניהן כרגע 8 נקודות הפרש ועל כן זהו משחק שעשוי להפוך את הקרב על המקום השני לראש-בראש מול פולין שמפגרת אחר ישראל כרגע בחמש נקודות ומחר תתארח בגרמניה, בזמן שהונגריה תארח את לטביה.

הרכב נבחרת ישראל: עומר ניראון (נדב זמיר, 46), זוהר זסנו, גיל כהן (עמית גלזר, 46), אור בלוריאן, זיו מורגן, אביאל זרגרי, עידו שחר, ארד בר (איתן אזולאי, 69), עוז בילו (יובל שדה, 78), איתי בוגנים, אושר דוידה (מאור לוי, 55)

שחקני נבחרת ישראל הצעירה. Christof Koepsel, GettyImages
מקווים לחגיגה דומה גם נגד הונגריה. שחקני ישראל הצעירה/GettyImages, Christof Koepsel

מהלך המשחק

דקה 12, 0:1 לישראל! פתיחה טובה לחבורה של אלון חזן. איתי בוגנים מצא ברחבה את עוז בילו, שהניף את רגל שמאל והעלה את הלבנים ליתרון מהיר.

דקה 13, 0:2 לישראל! בסך הכל דקה חלפה והיתרון הוכפל. הפעם היה זה אושר דוידה, שגם הוא מתוך הרחבה בעט כדור חזק שנעצר רק ברשת.

דקה 24: זוהר זסנו ניסה את כוחו מכ-25 מטר, הכדור שפשף את המשקוף ויצא החוצה.

דקה 28, 0:3 לישראל! טעות ענקית בהגנה המקומית סידרה לאיתי בוגנים שער קל. שחקן הפועל חיפה ארב למסירה אחורנית, הקדים את השוער, הקפיץ מעליו ומול שער חשוף כבש את אחד משעריו הקלים.

דקה 31, 0:4 לישראל! עידו שחר עם שערו השני בקמפיין, הפעם פחות דרמטי משער הניצחון ב-1:2 על לטביה בחודש שעבר. קשר מכבי תל אביב ניצל ערבובייה ויציאה רעה של השוער וממש מקו השער דחק פנימה.

דקה 37: כמעט החמישי של ישראל. שתי נגיחות ברחבה אחרי קרן של בילו הסתיימו בהחמצה גדולה של בלוריאן, שמכ-5 מטרים נעצר על ידי המשקוף.

דקה 45: בילו יכול היה לחגוג צמד עוד לפני ההפסקה, אבל ניסה להתחכם עם הקפצה ופגש את הרשת החיצונית.

דקה 60: הנבחרת של אלון חזן הורידה רגל מהגז והמשחק מתנהל על מי מנוחות, ללא אירועים מסוכנים.

דקה 73: עוז בילו שוב היה קרוב להבקיע, הכדור חלף ליד הקורה.

דקה 88: שוב בלוריאן עלה גבוה מעל כולם, שוב הוא פספס הזדמנות מקרוב, אבל הפעם היה זה השוער שהיה עירני והדף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully