וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פנרבחצ'ה התבזתה נגד מילאנו, אולימפיאקוס נכנעה לזניט

הטורקים קלעו 3 נקודות ברבע הראשון, פיגרו ב-33 והובסו 68:43. היוונים עדיין ללא ניצחון חוץ אחרי 84:78 ברוסיה. צרפת: גינת בלט בניצחון מטרופוליטנס

תקציר: לבלואה מטרופוליטנס - טרנטו 80:93/ספורט1

המחזור התשיעי ביורוליג יושלם הערב (שישי) עם ארבעה משחקים, כאשר באחד מהם כמעט חזינו בשיא שלילי היסטורי: פנרבחצ'ה הייתה רחוקה נקודה אחת פחות מהכמות הנמוכה בתולדות המפעל ברבע אחד, בדרך לתבוסה מול המוליכה מילאנו. לפני כן, זניט סנט פטרסבורג גברה על אולימפיאקוס. מונאקו הביסה את באיירן מינכן, ובמשחק שנועל את המחזור ריאל מדריד מארחת בשעה זו את ז'לגיריס.

* בצרפת, תומר גינת הצטיין בניצחון 74:80 על לבלואה מטרופוליטנס, שהתבססה בפסגת הליגה עם מאזן של שבעה ניצחונות והפסד בודד. הפורוורד הישראלי סיים כקלע השני בטיבו בקבוצה עם 13 נקודות ב-100 אחוז מהשדה (4 מ-4), לצד 5 ריבאונדים ב-25 דקות.

שחקן זניט סנט פטרסבורג בילי בארון. Quality Sport Images, GettyImages
אולימפיאקוס עדיין ללא ניצחון חוץ. בארון/GettyImages, Quality Sport Images

זניט - אולימפיאקוס 78:84

למרות שהיוונים מדורגים בצמרת הטבלה, בפיראוס בוודאי חושבים לעצמם מה היה יכול להיות במקרה שהיו מנצחים בחוץ. אולימפיאקוס, שניצחה את כל משחקיה בבית העונה, רדפה אחרי המארחת במשך כל המשחק, ובסופו הפסידה לראשונה אחרי שלושה מחזורים. הקבוצה של צ'אבי פסקוואל המשיכה במומנטום הנהדר עם ניצחון חמישי בכל המסגרות, כשקונר פרנקאמפ הוביל אותה עם 16 נקודות, בילי בארון הוסיף 14 וג'ורדן לויד קלע 12. 17 של תומאס ווקאפ לא הועילו לחבורה של יורגוס ברצוקאס.

עוד בוואלה!

אנדר ז'יז'יץ': השינוי שעבר סנטר מכבי תל אביב

לכתבה המלאה
ניקולו מלי שחקן אולימפיה מילאנו. Emanuele Cremaschi, GettyImages
ניצחון מהדהד. מלי/GettyImages, Emanuele Cremaschi

פנרבחצ'ה - מילאנו 68:43

יותר מ-9 דקות לקח למארחת לקלוע את סל השדה הראשון שלה במשחק, וזה הציל אותה מלהיות חתומה על הרבע ההתקפי הגרוע ביותר אי פעם ביורוליג. 22:3 הייתה התוצאה בתום הרבע הראשון, שלמעשה גמר את המשחק בשלב מוקדם מאוד. מוליכת הטבלה מאיטליה אמנם נעצרה בהמשך ורשמה רבע אחרון עלוב למדי, עם 6 נקודות בלבד, אולם זה לא הפריע לה להביס את הקבוצה של סשה דג'ורג'ביץ', שסיפקה את התצוגה ההתקפית הכי גרועה בתולדותיה ביורוליג. שאבון שילדס ולואיג'י דאטומה בלטו במילאנו עם 13 ו-11 נקודות בהתאמה, 12 היו לפייריה הנרי בצד של פנר.

מייק ג'יימס שחקן מונאקו. רויטרס
מונאקו חזרה למאזן חיובי. ג'יימס/רויטרס

מונאקו - באיירן מינכן 71:94

ניצחון שלישי בארבעה משחקים לקבוצה מהנסיכות, שממשיכה להתדפק על דלתות הטופ 8. הצרפתים הובילו מההתחלה ועד הסוף, פתחו פער דו ספרתי לקראת המחצית, והבטיחו את הניצחון ברבע האחרון בו עצרו את באיירן על 11 נקודות בלבד. מייק ג'יימס (18 ו-4 אסיסטים), דוויין בייקון (16) ודנילו אנג'ושיץ' (16) בלטו אצל המנצחת, ולדימיר לוצ'יץ' (15) היה נקודת האור אצל באיירן שספגה הפסד שני ברציפות.

וולטר טבארס שחקן ריאל מדריד. רויטרס
יפגוש את ניבו בצבע. טבארס/רויטרס

ריאל מדריד - ז'לגיריס 82:95

הליטאים ללא ניצחון גם בתום המחזור התשיעי, אחרי הפסד לבלאנקוס בבירת ספרד. ז'לגיריס נקלעה לפיגור 15 במהלך הרבע השני ובהמשך הצליחה לצמק ולשמור על פער חד ספרתי מהמארחת, אבל ריאל מדריד ברחה פעם נוספת לקראת הסיום וחגגה ניצחון שני ברציפות ביורוליג ורביעי רצוף בכל המסגרות, שמשאיר אותה במקום השלישי בטבלה. גרשון יאבוסלה הוביל את הלבנים עם 15 נקודות, סרחיו יוי תרם 13 ותומא הרטל הוסיף 12. מנגד, טיילר קבאנו בלט אצל הירוקים עם 14, נילס גיפי ולוקאס לקאביצ'יוס (10 אסיסטים) רשמו 12 כל אחד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully