וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"חזר מהפציעה בצורה מרשימה": אבדיה נבחר להפתעה הנעימה של וושינגטון

עודכן לאחרונה: 11.11.2021 / 16:04

ב"בליצ'ר ריפורט" שיבחו את הישראלי של הוויזארדס על פתיחת העונה שלו: "האתלטיות שלו השתפרה לרמה שהיה קשה לצפות, הוא מסיים הרבה יותר טוב"

דני אבדיה מדבר אחרי המשחק מול טורונטו/חשבון הטוויטר של הוויזארדס

דווקא אחרי לילה שבו רשם נתון סטטיסטי לא מחמיא במיוחד, שטרם ראינו ממנו בקריירת ה-NBA הקצרה שלו, דני אבדיה קיבל היום (חמישי) חותמת מאוד מכובדת לכך שהוא נמצא במגמת שיפור ועלייה. באתר "בליצ'ר ריפורט" בחרו את השחקן הכי מפתיע בכל קבוצה בליגה בשלושת השבועות שחלפו מתחילת העונה, ובמקרה של וושינגטון וויזארדס, מי שהוזכר הוא הפורוורד הישראלי, זאת למרות שלצד מחמאות גדולות על היכולת שלו בצד ההגנתי, הועלו גם לא מעט סימני שאלה בנוגע לתרומה שלו בהתקפה.

דני אבדיה, וושינגטון וויזארדס. Steven Ryan, GettyImages
ההפתעה הכי נעימה בוושינגטון. דני אבדיה/GettyImages, Steven Ryan

בניתוח בארצות הברית נכתב על אבדיה: "עונת הרוקי שלו הסתיימה עם שבר מזעזע בקרסול. למרות שהפציעה לא הייתה חמורה כמו במקרים הדומים של גורדון הייוורד ופול ג'ורג', זה לא פחות ממרשים שהפורוורד חזר לפתיחת עונתו השנייה בליגה כשהוא לא מראה סימנים של נזק. למעשה, אבדיה משחק כאילו האתלטיות שלו השתפרה, בדיוק ההפך מהמצופה אחרי פציעות מהסוג הזה.

כולם זוכרים כמה זמן לקח להייוורד להחזיר לעצמו את הניתור, והנה אבדיה מצליח להגיע לטבעת בתדירות יותר גבוהה ומסיים יותר טוב מהטווח הזה מאשר לפני שנפצע, כולל כמה היילייטס. וושינגטון העבירה את ראסל ווסטברוק בטרייד תמורת מה שמרגיש כמו שווי של חצי סגל, אבל עד כה אבדיה טוב מספיק כדי להרוויח מעל 20 דקות בממוצע למשחק, ברוטציה הרבה יותר עמוקה של הוויזארדס. והוא עשה זאת בעיקר דרך פרצי אתלטיות שהיה קשה לראות אותם מגיעים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully