וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארנאוטוביץ' לקראת ישראל: "שיא השערים? לא חושב עליו כמעט"

עודכן לאחרונה: 11.11.2021 / 9:22

חלוץ אוסטריה עדיין רחוק 15 כיבושים מטוני פולסטר האגדי. על מעמדו של פודה: "אולי ראש ההתאחדות ייתן גם לי דד ליין"

תקציר ה-2:5 של נבחרת ישראל על אוסטריה במוקדמות המונדיאל/ספורט1

אם ישחק מחר נגד נבחרת ישראל (שישי, 21:45), מרקו ארנאוטוביץ' ירשום את ההופעה ה-95 שלו במדי נבחרת אוסטריה וישתווה לטוני פולסטר האגדי, שבמקום השלישי. אנדי הרצוג עדיין מוליך עם 103, אבל ארנאוטוביץ', כמו גם אלכסנדר דראגוביץ' (96) ודייויד אלאבה (90) אמורים לעקוף אותו בקרוב.

לחלוץ בולוניה יש 29 שערים במדי הנבחרת, 15 פחות מהשיאן פולסטר. אתמול הוא אמר: "זה כבוד גדול עבורי וממלא אותי גאווה לכבוש כל כך הרבה שערים בנבחרת. שמעתי שטוני אמר שהוא מקווה שאגיע אליו, אבל זה משהו שמטריד אותו יותר ממני. האמת היא שאני לא כל כך חושב על זה".

מרקו ארנאוטוביץ' שחקן נבחרת אוסטריה. רויטרס
בדרך להופעה מספר 95. ארנאוטוביץ'/רויטרס

החלוץ בן ה-32 כבש רק שני שערים במוקדמות מונדיאל 2022, אחד מהם בהפסד 5:2 לישראל לפני כחודשיים. אוסטריה נמצאת לקראת סופו של קמפיין קטסטרופלי, אבל תהיה בפלייאוף בזכות ההופעות שלה בליגת האומות. ארנאוטוביץ' הוסיף: "לצערי עד עכשיו יש לנו רק 3 ניצחונות ב-8 משחקים, אבל אני לא רוצה להסתכל על מה שהיה, אלא על העתיד. אני לא מתכוון לבקר את עצמי או את הנבחרת. עדיין יש לנו סיכוי לעלות למונדיאל וזו צריכה להיות המטרה היחידה שלנו".

על מעמדו הרעוע של פרנקו פודה אמר ארנאוטוביץ': "עזבו את כל השאלות והתהיות בנוגע למאמן, זה מיותר. אני לא מתכוון לענות לשאלות בנוגע ל'סיכוי האחרון שלו' ודברים בסגנון הזה. מדברים על דד ליין שנתנו לו... אולי גם לי יש דד ליין, אולי הנשיא החדש של ההתאחדות יבוא ויגיד לי: 'תשמע מרקו, אם לא תכבוש בשני המשחקים שנשארו...'".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully