וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיאלו טוענת לחפותה, אך החקירה הובילה לממצא שסיבך אותה

עודכן לאחרונה: 11.11.2021 / 8:08

כדורגלנית פריז סן ז'רמן מכחישה מעורבות בתקיפת חברתה לקבוצה חמראווי, אבל בצרפת דווח כי שחקניות אחרות קיבלו איומים לפני המקרה - מאדם המקורב לחשודה

מתוך הסרט "אני טוניה"/קולנוע לב

פרשת התקיפה המתוכננת של אחת משחקניות פריז סן ז'רמן נגד חברתה לקבוצה מטלטלת את צרפת. לאחר שפורסם אתמול (רביעי) כי אמינטה דיאלו דאגה לכאורה שקירה חמראווי תוכה באכזריות, ככל הנראה על רקע סכסוך מקצועי בין שתי הכדורגלניות המתחרות על אותה עמדה, בתקשורת המקומית מתחילים לשפוך אור על הפרשה.

על פי דיווח ב-RMC, מתברר כי במהלך הימים שלפני התקיפה, שהתרחשה לפני שבוע בדיוק, שחקניות נוספות בקבוצה קיבלו איומים מגורם אלמוני בשיחות טלפון. "לה ז'ורנל דו דימאנש" הוסיף כי החוקרים התחקו אחר מקור השיחה וגילו שהיא בוצעה מאזור ליון, כאשר בבית סוהר בגזרה זו כלוא אדם שמקורב לדיאלו. אותו אדם הובא אף הוא להשגחה של מערכת המשפט.

קירה חמראווי, שחקנית פריז סן ז'רמן. Tim Nwachukwu, GettyImages
כדורגלנית פריז סן ז'רמן שהותקפה, קירה חמראווי/GettyImages, Tim Nwachukwu

בינתיים, בחקירה שהחלה בבוקר יום רביעי, דיאלו הכחישה כל קשר לתכנון התקיפה, בעוד חמראווי ההמומה מהשתלשלות האירועים מתאוששת בבית החולים. שני מאבטחים הוצבו בביתה של הקשרית שהוכתה ברגליה, אחד בחוץ ואחד בפנים.

מערכת היחסים בין שתי השחקניות תוארה כידידותית, כשעל פי הדיווחים השתיים אף יצאו לחופשה ביחד ובסביבתם קיבלו את הפרסומים על התקיפה והמעצר בפליאה מוחלטת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully