וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רטין אובסוהאן: "אנחנו לא רוצים להיות תלויים בהפרשים"

11.11.2021 / 6:53

ניצחון הבכורה המאוחר בליגת האלופות עדיין לא מספיק להפועל ירושלים כדי לשרוד, אבל עד למשחק הבא יחלוף כמעט חודש. הגארד הבלגי: "הורדנו את הקוף מהגב". איתי שגב: "מצאנו את עצמנו בפיגור שיכול להבהיל, אבל יצאנו מזה חזקים"

שון קילפטריק בריאיון/צילום וידאו: רוני כנפו, עריכת וידאו: ניר חן

הצפיפות שנוצרה בטבלת בית ב' של ליגת האלופות, לאחר ניצחון הבכורה של הפועל ירושלים העונה, 76:83 אמש (רביעי) על סטאל אוסטרוב, יצרה תחושת דחיפות. אלא שהתחושה הזאת תחכה: משחקם הבא של האדומים במפעל יתקיים רק בעוד שלושה שבועות וחצי, כשיתארחו באיזמיר.

לכאורה, ירושלים עדיין תלויה בעצמה. המקום הראשון, היחיד שמוביל באופן אוטומטי לטופ 16, אמנם אבוד וכבר שייך למנרסה - אבל במאבק הריאלי על אחד משני הכרטיסים לסדרות הפליי-אין (למקומות 3-2), יודעים במועדון כי יספיקו שני ניצחונות, רק שזו עלולה להיות משימה מסובכת, לאור העובדה ששני המשחקים שנותרו ייערכו בחוץ.

כעת יצטרכו בירושלים לקבל שתי החלטות אסטרטגיות: האם, לאור העובדה שסיכוייהם לשרוד באירופה התעוררו לחיים, הנהלת הקבוצה תנצל את הפגרה ותשקיע במציאת שחקן פנים חדש שיעלה את רמת האיזון בסגל? והאם, אחרי רצף שלושת הניצחונות שלו על הקווים, יותם הלפרין יזכה באופן רשמי לאמון ויהפוך למאמן קבוע - או שדווקא פתיחת האופציה לעבור שלב באירופה תזרז את החתמתו של מאמן מנוסה יותר?

איתי שגב שחקן הפועל ירושלים. ברני ארדוב
"כולם מבינים את הסיטואציה". איתי שגב"/ברני ארדוב

"כולם מבינים את הסיטואציה, ופתאום מצאנו את עצמנו במינוס 12. זה יכול להבהיל, אבל יצאנו מזה חזקים", אמר איתי שגב, שתרם שש נקודות ועשרה ריבאונדים. "לא השגנו את ההפרש שרצינו, ועדיין, אם ננצח בשני המשחקים הבאים - נעלה לשלב הבא".

"הסרנו את הקוף מהגב, ויש לנו ניצחון בליגת האלופות", התנחם רטין אובסוהאן, שלוהט דווקא מאז חילופים המאמנים, שבמסגרתם עזב אורן עמיאל - האיש שהביא אותו אחרי תקופה מוצלחת בצוותא בנימבורק. "הכול עניין של אמונה. אני מרגיש שכל הקבוצה בוטחת בי, ואני מנסה להצדיק את האמון הזה. אנחנו לא רוצים להיות במצב שבו ההפרשים קובעים, אבל הגענו לכאן, ואנחנו צריכים לחפור את דרכנו החוצה מהסיטואציה שנוצרה".

בשלושת משחקיו של הלפרין על הקווים, הגארד הבלגי רשם 23 נקודות, שבעה אסיסטים ומדד 29 בממוצע. המפגש עם בני הרצליה ביום שני הקרוב יעמוד בסימן "ערב מורשת בלגית", לכבודם של אובסוהאן ואנדי ואן וליט משתי הקבוצות. "זה מרגש מאוד, ואני רוצה להודות לליגה שמפגינה אהבה וכבוד למדינה שלי. לא נתקלתי בדבר כזה בעבר", סיכם "אובה".

אגב, אם ירושלים תעפיל לפליי-אין, היא תפגוש בסדרת הטוב משלושה יריבה מבית א'. נכון לעכשיו, לודוויגסבורג וטנריפה חולקות את מקומות 2-1 עם מאזן 1:3, בעוד פרומיטיי של ננו גינזבורג וססארי נמצאות במקומות 4-3 עם מאזן 3:1.

עוד בוואלה!

ווילי וורקמן: "קבוצות גדולות מנצחות, גם כשהדרך מכוערת"

לכתבה המלאה

השתתף בהכנת הידיעה: אוהד שוירמן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully