וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ווילי וורקמן: "קבוצות גדולות מנצחות, גם כשהדרך מכוערת"

עודכן לאחרונה: 10.11.2021 / 23:57

הפועל ירושלים גברה על סטאל אוסטרוב 76:83 ונשארה בחיים בליגת האלופות. יותם הלפרין: "לא השגנו את ההפרש שרצינו, אבל הניצחון הזה חשוב. נעשה מה שצריך כדי שהקבוצה תהיה טובה יותר"

ווילי וורקמן שחקן הפועל ירושלים. ברני ארדוב
היה האקס פקטור. ווילי וורקמן/ברני ארדוב

הפועל ירושלים שברה הערב (רביעי) בצורת בת עשרה חודשים וחצי, ולראשונה מאז דצמבר 2020 רשמה ניצחון בליגת האלופות. אלא שהחגיגה לא הייתה מושלמת; אחרי שפתחה את העונה במאזן 3:0, היא גברה על סטאל אוסטרוב 76:83, לאחר שהתאוששה מפיגור דו ספרתי, אבל לא הצליחה למחוק את הפער שבו הפסידה במחזור הקודם בפולין (76:65).

זה היה המשחק הביתי האחרון של האדומים בשלב הראשון, ועד לסיומו נותרו להם שני משחקי חוץ בחודש הבא - נגד פינאר קרשיאקה ומנרסה, שכבר הבטיחה את המקום הראשון בבית ב' ועלתה רשמית לטופ 16. הם צריכים להימלט מהמקום האחרון כדי לא להיות מודחים באופן אוטומטי, ולשם כך יהא עליהם לפחות לנצח באיזמיר (עדיף בפער של שלוש נקודות ומעלה), אם כי גם זה עלול שלא להספיק.

יותם הלפרין מאמן הפועל ירושלים עם אדם אריאל. ברני ארדוב
עדיין מושלם כמאמן ירושלים. יותם הלפרין עם אדם אריאל/ברני ארדוב

"במחצית הראשונה לא היינו מספיק מרוכזים, לא שלטנו מספיק בריבאונד ולא היינו מספיק אגרסיביים", הודה המאמן יותם הלפרין. "חזרנו מחדר ההלבשה בצורה שונה לחלוטין. לצערי, לא השגנו את הפער שרצינו, אבל הניצחון הזה חשוב עבורנו".

הלפרין לא משלה את עצמו בנוגע לאיכות הקבוצה שלרשותו. "דיברנו מהיום הראשון על זה שהקבוצה לא מספיק מאוזנת. אנחנו חסרים שחקנים משמעותיים בכמה עמדות. הקבוצה צריכה להביא קודם כל את מה שהיא מביאה היום. הכדורסל עוד לא נמצא במגמת שיפור אדירה, ואני יודע שזה יפגע בנו. לאט לאט נעשה מה שצריך כדי להפוך את הקבוצה הזאת לטובה יותר גם מבחינה מקצועית. השחקנים התעלו הערב על עצמם, בטח ברמת האנרגיה".

ווילי וורקמן, שהיה אחד הבולטים בירושלים וסיים עם 11 נקודות, סיכם: "חזרנו מפיגור של שמונה נקודות בהפסקה, וזה מראה שיש לנו אופי. אנחנו יכולים לבנות על זה להמשך. לא שיחקנו טוב, אבל השגנו את הניצחון, וזה מה שקבוצות גדולות עושות - מנצחות, בין אם זה יפה ובין אם זה מכוער.

"מאז חילופי המאמנים, הכנסנו דברים חדשים ואנחנו משחקים עם יותר ביטחון וריווח, ופשוט משחקים טוב יותר. ברור שרצינו לנצח בהפרש גבוה יותר, אבל אם ננצח בשני המשחקים שנותרו לנו - נעלה שלב".



השתתף בהכנת הידיעה: אוהד שוירמן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully