וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטיבן ג'רארד צפוי להפוך למאמן אסטון וילה ביומיים הקרובים

בבריטניה בטוחים: המועדון מברמינגהאם ישלם כמעט 3 מיליון פאונד כדי להתיר את חוזהו של שחקן העבר בריינג'רס, לקראת חתימה רשמית כמחליפו של דין סמית'. "סטיבי ג'י" כבר הגיע לאנגליה

תקציר: אסטון וילה - ווסטהאם 4:1/ספורט1

סטיבן ג'רארד מתקרב בצעדי ענק לאסטון וילה. לאחר הדיווחים אתמול (שלישי) על כך ששחקן העבר האגדי פתוח לאמן את המדורגת 16 בפרמיירליג, בצהרי יום רביעי תועד ג'רארד בזמן הגעתו ללונדון, כאשר לטענת כתב ה"ברמינגהאם מייל" אשלי פרייס, העסקה סגורה כמעט באופן סופי ומינויו למנג'ר צפוי להפוך לרשמי תוך 24 עד 48 שעות.

כזכור, אסטון וילה פיטרה השבוע את דין סמית' לאחר שנכנעה 1:0 לסאות'המפטון וספגה את הפסדה החמישי ברציפות בליגה האנגלית. מאמן נבחרת דנמרק קספר יולמאנד פסל את עצמו ממועמדות למשרה, וג'רארד בן ה-41, שהוזכר ביחד עם רוברטו מרטינס כמי שעשוי להחליף את סמית', צפוי להיות זה שיחתום בסופו של דבר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

קשר העבר אמנם חתום בריינג'רס הסקוטית, בה רשם הצלחה כבירה וזכה באליפות ראשונה של המועדון אחרי עשור, אולם הוא צפוי להתיר את חוזהו שתקף עד 2024, כאשר אסטון וילה תשלם לשם כך דמי פיצוי שמוערכים בקצת פחות מ-3 מיליון פאונד.

מי שהיווה גורם מרכזי בהוצאת העסקה לפועל הוא מנכ"ל אסטון וילה כריסטיאן פרסלו, שבעבר עבד עם ג'רארד בליברפול. ביומיים הקרובים צפוי ג'רארד להרכיב את צוות העוזרים שאמור לעבוד לצדו, לקראת חתימה על חוזה באסטון וילה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully