וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המקום ה-1 אבד אבל יש תקווה: מצבה של הפועל ירושלים בליגת האלופות

עודכן לאחרונה: 10.11.2021 / 19:48

האדומים איבדו באופן סופי את הסיכוי להעפיל אוטומטית לטופ 16, בעקבות ניצחונה של מנרסה. אלא שאם יכניעו הערב (21:00) את סטאל אוסטרוב - ועדיף ב-12 הפרש - הם יתקרבו לפליי-אין. רטין אובסוהאן: "אורן עמיאל לימד אותי לא לרחם על עצמי. הכול מתחיל עכשיו"

שון קילפטריק בריאיון/צילום וידאו: רוני כנפו, עריכת וידאו: ניר חן

ניצחונה הביתי של מנרסה, 69:88 אמש (שלישי) על פינאר קרשיאקה, ממחיש בצורה אירונית משהו עד כמה עגום המצב שבו נמצאת הפועל ירושלים: אף שנותרו להם עוד מחצית מהמשחקים בבית ב', האדומים כבר איבדו סופית את הסיכוי לסיים במקום הראשון ולהעפיל באופן אוטומטי לטופ 16. אבל בסיטואציה שנוצרה, הם אמורים להיות מעודדים מהתוצאה שהושגה אתמול בספרד.

בעקבות עלייתה של מנרסה למאזן 0:4, נרשמה הצטופפות בקרב על מקומות 3-2, שמובילים לפליי-אין על הכרטיס לשלב הבא; כדי להגיע לסדרות הללו, ולהימלט מהמקום האחרון, ירושלים חייבת בראש ובראשונה לרשום הערב ב-21:00 בארנה ניצחון בכורה על סטאל אוסטרוב, ועדיף ב-12 נקודות הפרש (כדי למחוק את ההפסד 76:65 שספגה בפולין).

שחקן הפועל ירושלים שון קילפטריק עם איתי שגב. לירון מולדובן
לא לחשוב על ההפרש. שגב/לירון מולדובן

במחזור הבא, שייערך בעוד ארבעה שבועות, תצא הקבוצה הישראלית לאיזמיר - בידיעה שניצחון שני, עם עדיפות לפער של שלוש נקודות ומעלה (אחרי ההפסד הביתי 86:84 לקרשיאקה), יקרב אותה למטרה הנכספת. אבל כל אלו, כאמור, הם חישובי סטטיסטיקה והסתבכות שיותם הלפרין ושחקניו עדיין רחוקים מהם - מהטעם הפשוט: הם עדיין לא ניצחו אפילו פעם אחת העונה בליגת האלופות.

"הכול מתחיל הערב", אמר רטין אובסוהאן, שהגיע בעונה שעברה עם נימבורק לפיינל אייט. "אני מקווה שהאולם יתמלא ושמולנו יהיה ים אדום. אנחנו צריכים לשחק בצורה קשוחה. ליגת האלופות מונחת מבחינתנו על הכף, ואנחנו רעבים. כיף לחזור למסלול הניצחונות, אבל עלינו להמשיך לעבוד ולהישאר צנועים לקראת המשך המסע".

עוד בוואלה!

הלפרין: "אנחנו בעונה לא פשוטה, דחיפת הקהל סופר קריטית עבורנו"

לכתבה המלאה
שחקן הפועל ירושלים רטין אובסוהאן. לירון מולדובן
מככב אצל הלפרין. אובסוהאן/לירון מולדובן

אובסוהאן הובא לירושלים על ידי אורן עמיאל, שאימן אותו בצ'כיה, והוא השחקן שמזוהה יותר מכל אחד אחר עם המאמן שפוטר לפני כשבועיים. אבל בשני המשחקים שניהל הלפרין - נגד הפועל חולון וגלבוע/גליל - התפוצץ הגארד עם 24.5 נקודות, שבעה אסיסטים ומדד 32.5. "אורן הוא זה שתמיד אמר לי שלא ארחם על עצמי, ושהאחריות שלי היא על הקבוצה כולה", סיפר.

איתי שגב סיכם: "שני הניצחונות בליגה תרמו לנו לביטחון ולהבנה של הדברים שאנחנו צריכים לעשות. יש לנו קבוצה טובה, ואם נשחק בדרך שבה שיחקנו בשני המשחקים האחרונים, ננצח גם הערב. מהניסיון שלי, כשמתחילים לחשוב על הפרשים, זה לא נגמר טוב. אנחנו צריכים לנצח בכל פוזשן ובכל רבע, ובסופו של דבר במשחק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully