וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כמה מאוהדי בית"ר נגד מארה: הגידופים החריפים והניסיון לפרוץ לדשא בשבת

10.11.2021 / 14:14

צפו בסרטון חדש של התקרית שהסעירה את המועדון, בה דרשו כמה מהאוהדים מהקשר המוסלמי לא לחגוג עם חבריו את הניצחון. קצב ההחלמה של מחיאס מהשבר ביד משביע רצון והוא יחל באימונים בחודש הבא. על רקע חוסר הוודאות: חשש מ"בור" תקציבי של 4 מיליון שקל ומכירת שחקנים בינואר

אוהדי בית"ר ירושלים/סעיף 27א' לחוק זכויות יוצרים

אם מישהו חשב שהגידופים והאירוע סביב קאמסו מארה בסיום המשחק במושבה בשבת היה מינורי, צריך להסתכל בווידאו שלמעלה בכדי להבין מה עבר על הגינאי. אמנם מדובר על מספר בודד של אוהדים, אך כאלה שבמשך דקות לא עזבו את השחקן, קיללו אותו ודרשו ממנו שלא להתלוות לשחקנים בחגיגה עם הקהל. ניתן לראות כי שניים מהם מנסים להגיע לשחקן עצמו, אך המאבטחים מונעים זאת.

הבלם ג'וסואה מחיאס, שנפצע במשחק נבחרת ונצואלה נגד ברזיל ושבר את המרפק, עשוי לעמוד לרשותו של ארווין קומאן החל מחודש ינואר. בדיקה שנעשתה לשחקן השבוע בונצואלה גילתה קצב החלמה טוב, כאשר בחודש דצמבר יוכל השחקן להתחיל ולרוץ ויעמוד לרשות הקבוצה לקראת חודש ינואר.

בנוגע למיכאל אוחנה, כרגע תכנית העבודה היא שיוכל לחזור לסגל לאחר הפגרה, אלא אם ירגיש לא מוכן. הקבוצה יצאה לחופש עד לתחילת השבוע הבא, עד אז אמורים מספר שחקנים להחלים מפציעות קטנות, כאשר בית"ר תנסה לקיים משחק אימון במהלך הפגרה.

ג'וסואה מחיאס שחקן בית"ר ירושלים. דני מרון
קצב החלמה חיובי. מחיאס/דני מרון

במועדון מסתכלים לכיוון ינואר בדאגה, כאשר בשלב הזה כל הבשורות מכיוון הנאמן יצחק יונגר הן כי הבעלים משה חוגג אינו מתכוון להוציא כסף מכיסו והמשמעות היא כי זה ייגמר בשחרור או מכירה של שחקן או שחקנים, כמו גם האפשרות של קיצוץ נמצאת כל הזמן על הפרק, כאשר כרגע ישנו "בור" של יותר מ-4 מיליון שקל לעונה זאת.

אגב, אם בקיץ מכירת אביאל זרגרי הייתה על הפרק, במידה וירדן שועה ימשיך ביכולת הטובה וברצינות שמפגין, הוא עשוי להיות מלפפון חם בינואר, כאשר מבחינת סוכנו דודו דהאן כל האופציות פתוחות, ולבקשת משה חוגג הוא מחפש עבורו אופציות בחו"ל.

עוד בוואלה!

סלובודן דראפיץ' מונה למאמן עירוני קרית שמונה

לכתבה המלאה
ירדן שועה שחקן בית"ר ירושלים. אודי ציטיאט
יימכר בינואר? שועה/אודי ציטיאט

בנושא אחר, אוהדת הקבוצה אשר נתבעה על ידי אחד מבכירי "לה פמיליה" בטענת לשון הרע, פגיעה בשמו הטוב ופרסום פוגעני ברשתות, הגישה מכתב תגובה באמצעות עורכת דינה שיקמה בדש. "הם גדלו בינינו, בתוך היציע, מבלי לשים לב התעצם ארגון 'לה פמיליה'", נכתב, "זה התחיל משירים שאף אחד לא נתן עליהם את הדעת ולאט לאט השתלטו על כל חלקה טובה של הקבוצה שלנו וזרעו שנאה, גזענות וחושך בתוך היציע. היום הם נוקטים בשיטת הפחדה דרך מכתבי התראה וחושבים שכך ישתיקו את האוהדים אשר מתנגדים לכך. אף אוהד לא ישתוק יותר או יפחד מהארגון הזה, לכל התראה תהיה תגובה ואם נצטרך ננהל גם הליכים משפטיים. לא ייתכן שבמשחקים הם יקללו, ישירו שירים גזעניים כנגד בני אדם שדתם שונה ולמחרת ישלחו מכתבי התראה, 'הרצחת וגם ירשת'? תם עידן ההשתקה, אנו נחזיר את השפיות והאור ליציע, את החושך נגרש".

עוד נמסר בתגובה: "בתוכן הדברים שפורסמו כלל אינו עולה לשון הרע ולא יכול לעלות לשון הרע" וכי "הפרסום לא עולה כדי פרסום פוגעני ולא הסב לשם הטוב של מרשך כל נזק, ככל שיש לו שם טוב, ענין המצריך בירור בפני עצמו". כמו כן הובהר כי "אין בכוונת מרשתי להרפות, להיכנע ולפחד מדרך ההתנהלות הביריונית של מרשך, יובהר למרשך כי שיטות הבריונות של היציע לא יחזיקו לו מים בין כתלי בית המשפט".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully