וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוברט לבנדובסקי: "אני לא חושב על כדור הזהב, מה זה יעזור לי?"

עודכן לאחרונה: 9.11.2021 / 22:24

חלוץ באיירן מינכן נשאל לגבי הסיכויים שלו לזכות בתואר היוקרתי ואמר: "ברור שזה יהיה נהדר, אבל יש לי הרבה לעשות לפני"

תקציר: באיירן מינכן - פרייבורג 1:2/ספורט1

רוברט לבנדובסקי נמצא עם נבחרת פולין בהכנות לקראת המשחק מול אנדורה במוקדמות המונדיאל. חלוץ באיירן מינכן התייחס במסיבת העיתונאים לבחירה הקרובה בכדור הזהב, שתיערך ב-21 בנובמבר. כזכור, בשנה שעברה לא חולק הפרס בשל הקורונה, מה שקיפח מאוד את החלוץ הפולני שהיה הפייבוריט הברור לזכייה אחרי שהניף עם באיירן מינכן את גביע האלופות באותה שנה.

רוברט לבנדובסקי, שחקן באיירן מינכן. Tobias SCHWARZ, GettyImages
השנה זה שלו? לבנדובסקי/GettyImages, Tobias SCHWARZ

"הפסקתי לחשוב על זה יותר מדי לעומק", אמר לבנדובסקי, "לא יעזור לי לחשוב על הסיכויים שלי לזכות בזה, השמועות וההדלפות בתקשורת. אני מעדיף להתרכז במשהו אחר. אולי כשהטקס יתקרב, אתחיל לחשוב על זה. אנחנו רק בתחילת נובמבר, אז יש עדיין זמן. ברור שלזכות בכדור הזהב יהיה הישג נהדר, אבל אין צורך לדבר על זה כי יש לי עוד הרבה לעשות לפני ואחרי הטקס".

לבנדובסקי הוסיף ואמר: "בבאיירן קצת קשה לי להגיע למצבים בזמן האחרון או למצוא מקום במגרש. כשאתה משחק עם שישה שחקני התקפה והיריבה שלך תמיד הגנתית מאוד, זה דבר קשה לחלוץ. במשחקים האחרונים לקח לי קצת זמן למצוא את המקום שלי ולקבל את הכדור. ואפילו כשאני מקבל את הכדור, הכול צפוף מאוד. היו משחקים בהם לא קיבלתי כדורים ב-20 הדקות הראשונות והייתי צריך לרדת למטה כדי לקבל. ברור שאנחנו יוצרים הרבה מצבים, אבל אני לא חושב שזה קל. בשבילי זה די קשה לפרקים למרות שאני יודע שאני זקוק לסבלנות. מזמן הפסקתי להתייחס למשחקים בנבחרת באותה גישה כמו בבאיירן. אלה טקטיקות שונות לחלוטין, רמה אחרת, אנחנו משחקים באופן שונה. אני מנסה להוציא את המיטב ממה שיש. מעולם לא השוויתי בין המצבים שיש לי בנבחרת לבין אלה שבבאיירן, זה לא הגיוני".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully