וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאציו זועמת בעקבות סדרה על מראדונה: "העליבו מועדון שלם"

הביאנקוצ'לסטי דורשים מאמזון פריים להסיר סצינה בה השחקן שמגלם את הכוכב המנוח קורא להם פשיסטים: "מדובר בהשמצה מתועבת"

תקציר: לאציו - סלרניטנה 0:3/ספורט1

חייו ומותו של דייגו מראדונה ממשיכים להיות חומר לסרטים וסדרות, כאשר כשנה לאחר מותו של מי שנחשב בעיני רבים כגדול הכדורגלנים מאז ומעולם צפויה לעלות באמזון פריים סדרה אוטוביוגרפית על חייו של הכוכב הארגנטינאי המנוח. באחת מהסצינות, נראה שחזור של מראדונה כשחקן נאפולי, כשהוא אומר "הפשיטסים האלה רוצים להשפיל אותנו", בהתייחסו ללאציו. במועדון מבירת איטליה זעמו על כך ודרשו מאמזון פריים להסיר את הסצינה ולא לשדר אותה.

"השימוש במושג 'פשיזם' עוד יותר מתועב כי מדובר בהשמצה מכוונת" נכתב בהודעה רשמת שיצאה מטעם לאציו. "יוצרי הסדרה הצליחו גם להעליב מועדון שלם ואת אוהדיו, כשהם לא יכולים להיות רחוקים יותר מהמציאות ומדעותיו של מראדונה עצמו, שבהרבה מקרים הראה שהוא חבר אמיתי של לאציו". במועדון הגישו פנייה רשמית לרשת אמזון פריים בדרישה לחתוך את הסצינה מאחר שהיא "חסרת כבוד כלפי אוהדי לאציו וגם זכרו של אלוף גדול".

אוהדיה של לאציו זכו למוניטין רע מאוד לאחר לא מעט מקרים של אלימות ושנאה כנגד מיעוטים, אזרחים זרים, אוהדים אחרים ושימוש במחוות פשיסטיות ונאו נאציות, כגון הצדעה במועל יד. ב-2019 נסגרו מספר יציעים באצטדיון האולימפיקו למשחק בית אחד של הביאנקוצ'לסטי באירופה לאחר שאוהדיה ביצעו הצדעה במועל יד במהלך משחק בליגה האירופית מול ראן.

לפני חמישה ימים במשחק החוץ של לאציו מול מארסיי בליגה האירופית, הניפו אוהדי הקבוצה מדרום צרפת שלט ענק שכוון ליריבה, בו נכתב "לא לפשיזם, לא לגזענות". בנוסף, עובד של המועדון במשך עשור פוטר לאחר שהעלה סרטון שלו מצדיע במועל יד יחד עם חלק מהאוהדים תוך כדי שהם קוראים "דוצ', דוצ'ה", הכינוי של מוסוליני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully