וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בספרד ניתחו: הקרב ששון וייסמן עלול להפסיד בו בגלל הנבחרת

עודכן לאחרונה: 9.11.2021 / 16:02

בשל העובדה שליגת המשנה בספרד תשוחק במקביל לפגרת הנבחרות, החלוץ הישראלי עלול להתרחק מהפסגה בטבלת מלך השערים. אוהדי ויאדוליד כועסים על טבאס

מאמן נבחרת ישראל וילי רוטנשטיינר במסע"ת לקראת אוסטריה ואיי פארו/צילום: יותם רונן. עריכה: טל רזניק

שון וייסמן נמצא עם נבחרת ישראל בהכנות לקראת צמד המפגשים מול אוסטריה ואיי פארו, אך בניגוד לשאר חבריו בסגל, הוא משחק בליגה השנייה בספרד שלא נמצאת בפגרה ומפספס משחקים. חלוצה של ויאדוליד החמיץ כבר שני משחקי ליגה עד כה העונה והיעדרותו עשויה לפגוע בו בתחרות על מלכות השערים.

בספרד ניתחו את הקרב על תואר ה"פיצ'יצ'י" ואת סיכוייו של וייסמן לזכות. החלוץ הישראלי הבקיע עד כה שבעה שערים ב-13 משחקים, שזה כבר יותר מששת השערים שכבש ב-32 הופעות אשתקד. בטבלת מלכות השערים של ליגת המשנה בספרד נמצא וייסמן במקום השלישי, יחד עם שלושה שחקנים נוספים. במקום השני נמצא בורחה באסטון מאוביידו עם שמונה שערים, בעוד בפסגה ניצב חלוצה בן ה-40 של קרטחנה, רובן קסטרו, שזכור בעיקר בשל שמונה העונות שבילה בבטיס בעשור הקודם.

שון וייסמן שחקן נבחרת ישראל. אודי ציטיאט
המירוץ למלכות השערים לא מחכה לו בזמן שהוא בנבחרת. וייסמן/אודי ציטיאט

לא צריך ללכת הרבה שנים אחורה כדי למצוא את שחקן ויאדוליד האחרון שזכה בתואר מלך השערים. זה קרה בעונת 2017/18, כאשר חיימה מאטה כיכב עם 33 כיבושים. וייסמן רחוק מלעמוד בקצב ההבקעה של מאטה, אך הממוצע למלך השערים בחמש העונות האחרונות נע בן 20 ל-25 שערים, ואם וייסמן ימשיך בקצב הכיבושים שלו הוא בהחלט יוכל להגיע לכמות הזו. אגב, אם אכן יזכה, וייסמן יהפוך לשחקן הרביעי של ויאדוליד שזוכה בתואר מלך השערים, כאשר פרט למאטה האחרים שעשו זאת שיחקו לפני למעלה מ-50 שנה.

למרות הקצב הטוב בו הוא נמצא, בספרד מודים כי פגרת הנבחרות עשויה לעלות לווייסמן ביוקר בכל הקשור לפרס האישי. גם בפגרה הנוכחית וייסמן יפספס משחק, שכן בשבת הקרובה תארח ויאדוליד השישית את פואנלברדה שנמצאת בקושי מעל הקו האדום.

אוהדי ויאדוליד מאמינים כי לווייסמן יש את היכולת לזכות ב"פיצ'יצ'י", אך מביעים דאגה מהמשחקים שהוא מפספס בשל פגרות הנבחרות והפנו אצבע מאשימה כלפי נשיא הליגה, חאבייר טבאס, על כך שהוא לא מיישר קו עם שאר הליגות ומשבית את הליגה בפגרות. עוד נאמר כי "אם וייסמן יזכה ב'פיצ'יצ'י, זה יהיה נהדר, אבל לא לזה הוא צריך לדאוג. הוא משחק בשביל הקבוצה ויותר חשוב לעלות ליגה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully