וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשל ביטול מגבלות ההתקהלות: הוסרה החובה לעטיית מסיכות באצטדיונים

עודכן לאחרונה: 9.11.2021 / 15:33

לנוכח ירידת הקורונה והסיכום בין רה"מ בנט לשר טרופר ולמשרד הבריאות, במגרשי הכדורגל לא יחולקו יותר קנסות על אי עטיית מסיכה

ראש הממשלה נפתלי בנט ושר הבריאות ניצן הורוביץ סיכמו היום (שלישי) על ביטול מגבלת ההתקהלות במקומות פתוחים וביטול התו הירוק במקומות בסיכון נמוך, זאת בהמלצת משרד הבריאות ולנוכח ירידת הקורונה. בהמשך לכך, שר התרבות והספורט חילי טרופר סיכם עם משרד הבריאות ועם רה"מ בנט על הקלות באולמות התרבות והספורט, משמע שחובת עטיית המסיכות בהתקהלות מעל 100 אנשים בשטח פתוח תבוטל ובאצטדיוני הכדורגל לא יחולקו יותר קנסות על אי עטיית מסיכה.

אצטדיון בלומפילד. אריאל שלום
הוסרה החובה לעטיית מסיכה. אצטדיון בלומפילד/אריאל שלום

יש לציין כי החובה לעטיית מסיכות במרחבים סגורים תיוותר ללא שינוי וכי ההחלטות צפויות להיכנס לתוקפן ביום חמישי הקרוב, לאחר אישור ועדת החוקה של הכנסת.

שר התרבות והספורט חילי טרופר מסר: "נוכח נתוני הקורונה המעודדים והירידה המשמעותית בתחלואה, הוחלט על שורת הקלות שיסייעו לעולם התרבות והספורט. אני שמח שיוכלו להתקיים מופעים לילדים, בשלב הזה באופן מצומצם והחל מהפעימה הבאה באופן רחב יותר. קהל האוהדים יוכל להוריד את המסכות באצטדיונים ולעודד באופן חופשי. הקורונה הוכיחה לנו כי צריך להמשיך ולהקפיד על הכללים זאת כדי לשמור על הבריאות של כולנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully