וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"יש רצון של השר טרופר לפעול למען ענף הטאקוונדו"

עודכן לאחרונה: 9.11.2021 / 14:29

שר התרבות והספורט נפגש עם מנכ"לית התאחדות הטאקוונדו נועה שמידע: "התאחדות אשר נמצאת בצמיחה משמעותית, שהתבטא בין השאר בהישג האדיר של המדליסטית האולימפית אבישג סמברג. חיפשנו דרכים להמשיך ולשתף פעולה כדי לחזק את ענף הטוואקנדו בארץ"

אמש נערכה פגישה בין שר התרבות והספורט חילי טרופר ובין מנכ"לית התאחדות הטאקוונדו הישראלית, נועה שמידע. בפגישה נועדו השר טרופר ונועה במצב הקיים של ההתאחדות, הצרכים השאיפות של הענף האולימפי שהפך למוביל מאוד בשנים האחרונות כשגולת הכותרת זכייתה של אבישג סמברג במדליית ארד במשחקים האולימפיים בטוקיו 2020.

חילי טרופר באיגוד הטקוואנדו. יחצ,
השר חילי טרופר בפגשה עם נועה שמידע/יחצ

שר התרבות והספורט התייחס למפגש עם שמידע: "שמחתי להיפגש עם אנשי התאחדות הטאקוונדו, התאחדות אשר נמצאת בצמיחה משמעותית, שהתבטא בין השאר בהישג האדיר של המדליסטית האולימפית אבישג סמברג. חיפשנו דרכים להמשיך ולשתף פעולה כדי לחזק את ענף הטוואקנדו בארץ. אני בטוח כי הענף יביא מדליות נוספות והישגים רבים".

מנכ"לית התאחדות הטאקוונדו הישראלית נועה שמידע התייחסה גם היא למפגש עם כבוד השר: "אחרי ההישגים הנהדרים של ענף הטאקוונדו באליפויות אירופה ובמשחקים האולימפיים נבנו תכניות ארוכות טווח בתחומים שונים להמשך התקדמות הענף ומינוף ההישגים. אני מודה ושמחה מאוד על הרצון של שר התרבות והספורט חילי טרופר לפעול למען קידום ענף הטאקוונדו לגבהים חדשים".

בהתאחדות הטאקוונדו הוסיפו: "מודים לשר הספורט מר חילי טרופר על פגישת עבודה מוצלחת עם מנכ"לית התאחדות הטאקוונדו נועה שמידע והמאמן הלאומי יחיעם שרעבי. הפגישה עסקה בקידום ענף הטאקוונדו ופרוייקטים חשובים ברמה ההישגית וברמת הפיתוח הרוחבי של הענף".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully