וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דוניס וז'וזואה ישתפו פעולה? דיווח ביוון: "המאמן במגעים עם לגיה"

במולדתו של אקס מכבי תל אביב נטען כי הוא עשוי להגיע לוורשה, בה האקס הפועל באר שבע משתף פעולה עם פקהארט ואבו חנא. אלופת פולין מדורגת במקום הלפני האחרון בליגה

תקציר: לגיה ורשה - נאפולי 4:1/ספורט1

האם אנחנו בדרך לראות שיתוף פעולה מפתיע בין שני אקסים של ליגת העל בליגה האירופית? ביוון מדווחים כי מאמנה לשעבר של מכבי תל אביב, גאורגיוס דוניס, נמצא בשיחות עם לגיה ורשה לגבי משרת האימון. כידוע, באלופה הפולנית משחק אקס הפועל באר שבע, ז'וזואה. הפורטוגלי משתף פעולה בוורשה עם אקס נוסף של הקבוצה מבירת הנגב, תומאש פקהארט ועם שחקן נבחרת ישראל ג'ואל אבו חנא.

דוניס, שפוטר ממכבי תל אביב במהלך העונה שעברה, נותר ללא קבוצה מאז חודש מאי, אז עזב את אל וואחדה הסעודית.

הפולנים אמנם פתחו בצורה טובה את הקמפיין בליגה האירופית והם מדורגים במקום השני בבית הקשה עם נאפולי, לסטר וספרטק מוסקבה, אך במסגרת המקומית מצבם קטסטרופלי. לאלופה אמנם שני משחקים חסרים, אך היא מדורגת במקום הלפני אחרון ומתחת לקו האדום עם תשע נקודות בלבד מתוך 36 אפשריות.

ז'וזואה, לגיה ורשה, מול דניאל אמרטיי, לסטר סיטי. Adam Nurkiewicz, GettyImages
אקס צהוב יאמן את האקס האדום? ז'וזואה/GettyImages, Adam Nurkiewicz

לפני שבועיים פיטרה לגיה את מאמנה צ'סלאב מיכנייביץ', אך גם תחת מחליפו מארק גולבייבסקי המאזן לא השתפר והקבוצה ספגה שני הפסדי ליגה ו-4:1 ביתי לנאפולי. לאור העובדה שהתוצאות לא השתנו, לגיה מחפשת ובהחלט ייתכן כי המאמן היווני יהיה האיש שעליו תוטל המשימה לשקם את האלופה הפולנית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully