וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרי ברשימה עם הארדן וצ'מברליין, קר: "עדיין נפלא אחרי כל השנים"

הכוכב להט עם 50 נקודות מול אטלנטה וסחט מחמאות ממאמנו: "נענה לאתגר כל פעם מחדש". יוקיץ' "מרגיש רע" אחרי העבירה הקשה וההרחקה, מאמן מיאמי תקף: "מסוכן ומלוכלך"

התגובה לסל הניצחון של לוקה דונצ'יץ' מול בוסטון/מתוך טוויטר

בתום לילה גדוש של שתי הארכות, סל על הבאזר וקרבות צמרת, סטפן קרי שוב היה האיש שגנב לכולם ב-NBA את ההצגה עם מופע אדיר של 50 נקודות, עשרה אסיסטים ותשע שלשות ב-113:127 של גולדן סטייט ווריירס על אטלנטה הוקס. הרכז הנפלא הוביל הלילה (בין שני לשלישי) את קבוצתו למאזן נהדר של תשעה ניצחונות מול הפסד בודד ושיגר מסר שהשנה הוא מתכוון לחזור לצמרת המערב.

סטפן קרי, שחקן גולדן סטייט ווריירס. רויטרס
ממשיך להדהים את מאמנו. קרי/רויטרס

"זו הייתה הופעה מדהימה של קרי. אני רוצה להגיד שאף פעם לא ראיתי דבר כזה, אבל אני צופה בזה כבר שבע שנים, ועדיין זה נפלא" קבע המאמן סטיב קר, "הוא נענה לאתגר כל פעם מחדש והלילה היה אתגר ענק. פיגרנו ב-15 נקודות מול קבוצה מאוד מוכשרת שהייתה זקוקה לניצחון, היית יכול לראות את יצר התחרויתיות שלו במלוא הדרו".

הכוכב הוסיף על התצוגה ואמר: "זה תמיד נחמד, אני לא עולה למגרש עם מספר נקודות מסוים בראש, אבל כשאתה נכנס לקצב אתה פשוט ממשיך".

אחרי המופע האחרון, קרי הפך לשחקן השלישי בתולדות הווריירס עם כמות עשרה משחקים של 50 נקודות ומעלה. השניים שמקדימים אותו הם ריק בארי עם 14 משחקים ו-ווילט צ'מברליין עם לא פחות מ-105. אגב, קרי עקף את צ'מברליין בתור המבוגר אי פעם עם 50 נקודות ו-10 אסיסטים במשחק. בנוסף, קרי הצטרף לג'יימס הארדן בתור היחידים ב-40 השנים האחרונות שקלעו למעלה מ-50 נקודות ומסרו למעלה מעשרה אסיסטים בפחות מ-35 דקות על הפרקט.

עוד בוואלה!

"בוסטון מעוניינת בבן סימונס". ג'יילן בראון יעבור תמורתו?

לכתבה המלאה

עניין אחר וקצת פחות אלגנטי שעורר הדים סביב הליגה התרחש בדנבר, שם הנאגטס גברו 96:113 על מיאמי היט. ניקולה יוקיץ' הוביל את הקבוצה הביתית לניצחון עם טריפל דאבל, אך ספג הרחקה בדקות הסיום עקב תקרית עם מרקיף מוריס. הסרבי הוביל כדור במרכז במגרש ושחקן ההיט ביצע עליו עבירה די אגרסיבית כדי לעצור את ההתקפה המתפרצת. בתגובה, הסנטר דחף לפרקט את מוריס והשניים הורחקו.

"זה היה מהלך מאוד מסוכן ומלוכלך", אמר מאמן ההיט אריק ספולסטרה, "מרקיף ביצע את אחת מאותן עבירות כדי לעצור התקפה מתפרצת, עשה אותה עם הכתף. אפשר להגיד שזה קצת יותר ממכה רגילה, אבל זו בסך הכל עבירה".

ניקולה יוקיץ', שחקן דנבר נאגטס. רויטרס
הרגיש רע אחרי ההרחקה. יוקיץ'/רויטרס

אחרי המשחק, ה-MVP המכהן של הליגה הודה בעצמו כי הוא חצה את הגבול: "זה היה מהלך מטופש, אני מרגיש רע ואני לא אמור להגיב ככה. אני חושב שהוא עשה מהלך מלוכלכך והייתי צריך להגן על עצמי, אבל אחרי זה ראיתי שהוא קיבל מכה בראש אחרי הדחיפה, אז אני מרגיש רע".

טרם ידוע אם יוקיץ' יספוג השעיה גם מעבר למשחק מול מיאמי, ובינתיים מאמנו מייק מאלון לא מודאג: "אני אדאג רק כשיגידו לי שהוא מושעה. לא אבזבז את הזמן שלי על זה, הוא זמין עד שיגידו לי שהוא לא, ואני לא רואה שום סיבה שהוא לא יהיה במשחק הבא".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully