וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוכנבוים: "גאה בשחקנים ובצוות על השיפור בפרמטר הספיגות"

הפועל נוף הגליל יצאה לפגרה בראש שקט, הוכנבוים אופטימי: "עכשיו ננסה לעמוד באחת המטרות שלנו העונה: לשחק התקפי ולהבקיע הרבה שערים"

תקציר: הפועל חדרה - הפועל נוף הגליל 0:0/ספורט1

הפועל נוף הגליל סיימה אמש (ראשון) בתיקו 0:0 את משחק החוץ נגד הפועל חדרה ויצאה בראש שקט, מהמקום השביעי ועם 12 נקודות, לפגרת הנבחרת והשזרוע. אחרי מספר הפסדים, הצליחו הצפוניים לצבור ארבע נקודות בשני המשחקים האחרונים, נגד בית"ר ירושלים וחדרה, מה שנותן הרבה אופטימיות בקבוצה, לקראת המשך המשחקים. אחרי תשעה מחזורים, צברה נוף הגליל 12 נקודות, כשהיא רושמת מאזן שווה של שלושה נצחונות, שלושה הפסדים ושלוש תוצאות תיקו מפתיחת העונה.

המאמן ירון הוכנבוים, הגיע למשחק ללא החלוץ קווין פרייטר שצבר כרטיסים צהובים ובלי שלושה בלמים, דיויד אקווה המורחק, ירין פרץ הפצוע וגוטיירי טומלין, שנותח בסוף השבוע בכתפו, בבית חולים בברזיל. הוכנבוים נאלץ לאלתר עם הצבתו של פדרו פטראצי כבלם והקבוצה שוב לא ספגה שער, משחק שני ברציפות.

שחקני הפועל נוף הגליל. דני מרון
בכיוון הנכון. נוף הגליל/דני מרון
ג'ונתן סיסה הפועל חדרה לפני רועי שוקרני הפועל נוף הגליל. דני מרון
כרגע רשת נקייה זו בשורה חיובית/דני מרון

"לא יצאתי שמח מתוצאת המשחק, אבל גם לא עצוב", אמר המאמן ירון הוכנבוים, הבוקר לוואלה ספורט. "ספגנו שלושה שערים נגד הפועל חיפה ואחר כך ארבעה נגד מכבי פתח תקווה, והיה לי ברור שזה יהיה אסון אם נמשיך לספוג ככה בכל משחק. לכן אני יותר מגאה בקבוצה, בשחקנים ובצוות המקצועי, על כך שבית"ר ירושלים הגיעה מולנו רק למצב הבקעה טוב אחד, והפועל חדרה הגיעה רק למצב טוב אחד ולא ספגנו בשני המשחקים האלה. הצלחנו לשפר את הפרמטר הזה באופן מיידי ושאפו גדול לקבוצה".

עוד בוואלה!

הפועל חדרה ונוף הגליל נפרדו ב-0:0 משמים, מנשה זלקה הורחק

לכתבה המלאה

לגבי הבעיות בחלק ההתקפי הוסיף המאמן: "אני באמת מזהה דברים פחות טובים בחלק הקדמי ונעבוד על זה בפגרה. נעבוד על מה שטעון שיפור בחלק ההתקפי ונשמר את הצד ההגנתי. ננסה לבנות תבניות התקפה חדשות ולחפש רעיונות חדשים, כדי לעמוד באחת המטרות שלנו העונה, שזה לשחק התקפי ולהבקיע הרבה שערים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully