וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדרה מודאגת מהתפוקה של שחקני ההתקפה: "היכולת שלנו בושה וחרפה"

הקבוצה של קורצקי לא התעודדה מה-0:0 עם נוף הגליל שקטע את רצף ההפסדים. אוסמן ומרמנטיני בירידה: "לא ייצרנו כלום בחלק הקדמי"

תקציר: הפועל חדרה - הפועל נוף הגליל 0:0/ספורט1

הפועל חדרה הצליחה לקטוע את רצף שני ההפסדים הרצופים שלה, כשסיימה אמש (ראשון) ב-0:0 ביתי נגד הפועל נוף הגליל. יחד עם זאת, במועדון הביעו אכזבה עצומה מהתוצאה והדבר היחיד שהיה חיובי מבחינתם, זו העובדה שהקבוצה לא הפסידה שוב. בחדרה מדברים כבר מספר שבועות על כך שמספר שחקני מפתח נמצאים בירידה עצומה בכושר שלהם, ביניהם מוחמד אוסמן וגוסטבו מרמנטיני, שבתחילת העונה נראו טוב מאוד וכעת נמצאים בכושר ירוד.

כמו כן הביעו גורמים בקבוצה אכזבה עצומה ממשחק ההתקפה, כאשר זה היה משחק שלישי ברציפות שחדרה לא כובשת ומרבית שחקני החלק הקדמי נראים לא טוב. "התוצאה כמובן מאכזבת מאוד. אמנם לא ספגנו ובעיקר עצרנו את שרשרת ההפסדים, אבל היכולת בושה וחרפה", אמרו בחדרה. "לא עשינו שום דבר התקפי, לא היה כלום. אין כדורגל, אנחנו לא מייצרים שום דבר וכששחקני החלק הקדמי לא מייצרים שום דבר, קשה לתת גול".

גוסטבו מרמנטיני הפועל חדרה. דני מרון
נחלש. מרמנטיני/דני מרון

בחדרה ממתינים להגעתו של החלוץ הניגרי סטיבן אלפרד, שחקנה של סלוצק הבלארוסית, שאמור להצטרף בעוד כחודש, לאחר שיסיים את חוזהו שם.

"יוצאים מהמשחק הזה עם רגשות מעורבים", אמר השוער רובי לבקוביץ' בסיום. "מחצית ראשונה שיחקנו טוב, הנענו את הכדור טוב ולחצנו אותם בחצי שלהם, במחצית השנייה פתחנו לא טוב והם היו קצת יותר מסוכנים ולא הגבנו נכון. ההרגשה היא שתיקו זה עוד בסדר מבחינתנו אחרי משחק כזה. אני חושב שאנחנו עושים את הדברים נכון עד השליש האחרון, הוכחנו שאנחנו כן יודעים להבקיע שערים, יש תקופות כאלה, בפרט בעונה שהכל הולך קשה יותר. באנו אחרי שתי שלישיות, לאורך כל הקריירה שלי לא קרה לי דבר כזה. לחטוף שתי שלישיות היה כמו לקבל סטירת לחי מצלצלת וזה שעצרנו את זה זה דבר חשוב וטוב", הוסיף השוער.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully