וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יצחקי: "פחות עושה לי חשק לאמן". גולסה הקיא ופונה לביה"ח

עודכן לאחרונה: 7.11.2021 / 23:59

המנהל המקצועי של מכבי תל אביב הבהיר כי אינו מתכוון להישאר כמאמן וסיכם את הדרבי: "אם שטקוס הוא המצטיין, זה אומר הכל". הקשר שספג מרפק מדן אייבינדר, לא חש בטוב בחדר ההלבשה ויעבור בדיקות

מכבי תל אביב יצאה בתחושת פספוס מהדרבי שהסתיים ב-1:1 נגד הפועל תל אביב הערב (ראשון), ומאמנה הזמני ברק יצחקי דאג להבהיר זאת. המנהל המקצועי סיכם את התיקו, אותו השיגו הצהובים לאחר שמחקו פיגור ושיחקו נגד 10 שחקנים החל מהדקה ה-60, כאשר בנוסף יצחקי התייחס לעמדת המאמן של מחזיקת הגביע. אגב, אייל גולסה שקיבל מרפק מדן אייבינדר, פונה לבית החולים אחרי שהקיא ולא חש בטוב.

אייל גולסה שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
קיבל מרפק מאיינבינדר והקיא בחדר ההלבשה. גולסה/ברני ארדוב

"היה משחק חד צדדי, שלטנו בכל שלבי המשחק, גם לפני שהם קיבלו אדום וגם אחרי. חבל. אם השחקן המצטיין פה הוא שטקוס, שעשה כמה הצלות מדהימות ומגיע לו כל הכבוד, זה אומר הכול", אמר ברק יצחקי. "לא השכלנו להבקיע, הגענו למספיק מצבים. שיחקנו כדורגל טוב וזה מעודד, אבל אני מאוכזב שלא השגנו שלוש נקודות כי באמת הגיע לנו. לא פתחנו טוב את הליגה ואנחנו צריכים לקחת את זה ממשחק למשחק".

שרן ייני עם דן גלזר מכבי תל אביב. ברני ארדוב
רק נקודה לצהובים בדרבי. שחקני מכבי תל אביב בסיום/ברני ארדוב

על שינוי המערך הסביר: "זה שעלינו עם שלושה בלמים זה לא אומר שלא רצינו לתקוף. עם המערך הזה השתלטנו על המשחק, רק למרבה הצער ספגנו מטעות שטותית. עלינו עם כלים התקפים ושלטנו, אני לא מתרכז בזה. חסרה לנו טיפת מזל. חבל, הדרבי הזה היה צריך להיראות אחרת".

יצחקי הוסיף בנוגע לתפקיד המאמן: "התאקלמתי לאט לאט, אבל זה פחות עושה לי חשק. מהרגע שנכנסתי לנעלי המאמן אמרנו שזה זמני ואחרי שיגיע מאמן אני אחזור למקומי. העונה הזאת עוד ארוכה, היא רק החלה. אנחנו מתרכזים בחיפוש מאמן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully