וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דוגמנית מוכרת טוענת: משה חוגג הטריד אותי מינית

על פי פרסום של חדשות 13, הדוגמנית הייתה בת 17 בעת האירוע וטענה כי בעלי בית"ר ירושלים ניסה לבצע בה אקט מיני והיא התנערה ממנו. חוגג בתגובה: "עצם הטענה מקוממת, עברתי בדיקת פוליגרף ויש ראיות נוספות המוכיחות את גרסתי"

הסתבכות חדשה של משה חוגג. על פי פרסום של ברוך קרא בחדשות 13, דוגמנית מוכרת טענה כי בעלי בית"ר ירושלים ניסה לכפות עצמו עליה. אותה דוגמנית סיפרה לפני כמה שנים לבעל סוכנות הדוגמנות שמייצג אותה וכן לכמה ממקורביה על האירוע, בסמוך למועד בו קרה, כשהייתה רק בת 17.

הדוגמנית סיפרה כי חוגג נכנס לחדר במלון שבו שהתה, ניסה לבצע בה אקט מיני והיא התנערה ממנו. היא לא התלוננה במשטרה על המקרה. חוגג הכחיש את הטענות לחלוטין, כשלטענתו כל מה שהתרחש באותו מלון היה בהסכמה מלאה. לטענתו, יש לו ראיות התומכות בגרסה שלו, כולל בדיקת פוליגרף שביצע באופן פרטי.

סוכן הדוגמניות שסיפר על האירוע, היה בקשרים עסקיים עם חוגג ופנה אתמול בלילה לבית המשפט כדי לקבל צו איסור פרסום על פרטים נוספים בפרשה, המונעים את פרסום התחקיר המלא שביצעו בחדשות 13.

משה חוגג בעלים בית"ר ירושלים. דני מרון
מכחיש מכל וכל. משה חוגג/דני מרון

חוגג מסר לחדשות 13 בתגובה: "מעולם לא הטרדתי תקפתי או כפיתי את עצמי על אף אישה ובהכרח הטענות שהועלו אינן נכונות. עצם הטענה מקוממת שכן אין דבר מתועב יותר בעיני מלכפות קשר על אישה. בדיקת פוליגרף שעברתי מוכיחה זאת מעל לכל ספק. בידי גם ראיות ברורות נוספות המוכיחות את גרסתי, אך מטעמי צנעת הפרט לא חשפתי אותן לתקשורת. תזמון הפרסום לא מקרי. בשנים האחרונות אני נתון למסע הכפשות וסיפורי בדים מגורמים אינטרסנטיים. לאחרונה מסר לי אדם המנסה לסחוט ממני כספים מזה זמן, שאם לא אשלם לו ארבעה מיליון וחצי דולר דמי סחיטה - יתפרסמו טענות אלו ממש. סירבתי אין לי מה להסתיר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully