וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בהתראה של חמישה ימים בלבד: אולגה רובין ניצחה בקרב הקאמבק

עודכן לאחרונה: 7.11.2021 / 16:12

הלוחמת הישראלית חזרה לזירה לאחר שנתיים וניצחה את הברזילאית פרסיליה דה סאוזה: "הצלחתי להיות יותר דומיננטית ואני בטוחה שבקרב הבא שלי אהיה עוד יותר דומיננטית"

היא חזרה ובגדול. אולגה רובין, שהסכימה לקרב בהתראה של 5 ימים בלבד, ניצחה אמש (שבת) את פרסיליה דה סאוזה בהחלטת שיפוט חצויה באירוע פריים 4 של ארגון "אוקטגון" שהתרחש בפראג שבצ'כיה. בכך, הלוחמת הישראלית העלתה את מאזנה לשבעה ניצחונות לעומת שני הפסדים.

"הזאבה", ששלטה ברוב שלבי הקרב לעומת הברזילאית שהשיגה טייקדאון, הצליחה להנחית יותר מכות משמעותיות ואף הייתה קרובה לשלוח את יריבתה לישון 3 פעמים, מה שבסופו של דבר השיג עבור הלוחמת הישראלית את הניצחון. מי שעזרו לישראלית להשיג את הניצחון היו מאמניה - הישראלי מושיק קידר ממכון "מושיק בוקס-טימפקט" ולוחם ה-UFC הבריטי לשעבר בראד פיקט ממכון "גרייט בריטן טופ טים".

אולגה רובין. יחצ,
הייתה צריכה לחתוך משקל במהרה. אולגה רובין/יחצ

רובין אמרה לאחר הקרב: "אני מאוד שמחה על הניצחון, במיוחד כשלקחתי אתה קרב בהתראה כל כך קצרה. הייתי צריכה לחתוך משקל במהרה, ערכתי מחנה אימונים בהתאם לנסיבות, ולמרות זאת הצלחתי להיות יותר דומיננטית ואני בטוחה שבקרב הבא שלי אהיה עוד יותר דומיננטית. עכשיו העיניים שלי מופנות אל אליפות העולם בג'יו ג'יטסו באבו דאבי".

כזכור, הישראלית חזרה אל הכלוב בצ'כיה לאחר היעדרות בת שנתיים בשל בעיות בירוקרטיות עם ארגון "בלאטור", והניצחון על דה סאוזה מהווה עבור רובין יציאה אל דרך. כעת, היא החלה את המסע המפרך בן מספר טיסות אל אבו דאבי, שם תצטרף אל המשלחת של איגוד הג'יו ג'יטסו הישראלי.

  • עוד באותו נושא:
  • mma

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully