וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לפני מכבי תל אביב: הפסד חמישי ברציפות לצסק"א מוסקבה

עודכן לאחרונה: 7.11.2021 / 23:31

ארבעה ימים למפגש עם הצהובים ביורוליג, הרוסים נכנעו 69:64 לקאזאן למרות שהובילו יותר משלושה רבעים. 15 ו-7 ריבאונדים לזוסמן בניצחון אלבה ברלין, בלאט קלע 5. בספרד, ברצלונה נותרה מושלמת

ארבעה ימים לפני המפגש המסקרן עם מכבי תל אביב ביורוליג, המשבר בו נמצאת צסק"א מוסקבה העמיק היום (ראשון) כשהקבוצה של דימיטריס איטודיס רשמה את הפסדה בחמישי ברציפות בכל המסגרות. צסק"א נכנעה 69:64 לקאזאן ב-VTB, למרות שהחזיקה ביתרון במשך יותר משלושה רבעים ואף הובילה בהפרש של 12 בשלב מסוים.

האדומים מבירת רוסיה, שנכנעו במפתיע לקאלב קראמו האסטונית בשבוע שעבר, נוצחו בשני המחזורים האחרונים ב-VTB ובשלושת המשחקים האחרונים ביורוליג. אלכסיי שבד, הגארד המנוסה שאמור להיות מהשחקנים הבולטים בקבוצה, רשם היום תצוגה מאכזבת למדי כשלא קלע נקודות ב-17 דקות על המגרש ורשם רק ריבאונד ואסיסט. וויל קלייברן וגבריאל לונדברג הוליכו את קלעי צסק"א עם 15 נקודות כל אחד, שלא הספיקו מול ה-25 שקלע אייזיאה קאנאן.

דניאל האקט שחקן צסק"א מוסקבה. Epsilon, GettyImages
המשבר של צסק"א העמיק. דניאל האקט/GettyImages, Epsilon

בספרד, ברצלונה התאוששה מההפסד הצמוד למילאנו ביום חמישי האחרון, כשחזרה לליגה עם ניצחון 65:79 על אוברדוירו, קבוצתו הקודמת של ג'ייק כהן. האלופה עלתה למאזן 0:9 הודות ל-18 נקודות של ניקולה מירוטיץ', שנעזר ב-13 של ניקו לאפרוביטולה ו-12 של ברנדון דייויס. בהמשך, ריאל מדריד דאגה לשמור על מרחק של משחק אחד מהמוליכה והיריבה המושבעת, כשרשמה את ניצחונה השלישי ברציפות בכל המסגרות עם 61:95 מוחץ על בילבאו. אדם האנגה הוביל את קלעי הבלאנקו עם 19 נקודות, גרשון יאבוסלה תרם 18 ו-ונסן פוארייה רשם 16 עם 9 ריבאונדים.

צפו בניצחון המוחץ של ריאל מדריד

תקציר: ריאל מדריד - בילבאו 61:95/ספורט1

מאוחר יותר, אלבה ברלין חזרה למאזן חיובי לאחר שהשיגה את ניצחונה השני ברציפות והרביעי מתוך שבעה משחקים, 72:92 על מיטלדויטשר. יובל זוסמן ותמיר בלאט עלו שניהם מהספסל, כאשר הפורוורד רשם הופעה מוצלחת עם 15 נקודות (5/9 מהשדה, כולל 2/4 לשלוש) ו-7 ריבאונדים בכמעט 21 דקות. הרכז, מצדו, שיחק את אותה כמות זמן ורשם 5 נקודות לצד 5 אסיסטים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully