וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בישול לדסה, סולומון בפסגה, הפסד לרפאלוב מול האקסית

עודכן לאחרונה: 7.11.2021 / 23:24

הישראלי השלים 90 דקות ובישל לריצ'דלי באזור, שכבש מ-45 מ'. 66 דקות לקשר ב-1:3 של שחטאר על קולוס. הקשר הוותיק נכנס כמחליף ב-2:0 של אנדרלכט מול אנטוורפן. מחצית לנאתכו ב-0:0 של פרטיזן. אליאל פרץ כבש ב-1:4 של וולפסברגר. סלטיק, עם עבדה וביטון, חזרה לנצח בליגה

תקציר: אלי דסה מבשל את שער במשחקה של ויטסה מול אוטרכט/ספורט1

חמישה ימים לפני משחקה של נבחרת ישראל מול אוסטריה, עזרו היום (ראשון) ליאל עבדה וניר ביטון לסלטיק לחזור למסלול הניצחונות בליגה הסקוטית. עבדה פתח והוחלף בדקה ה-62, ביטון השלים 90 דקות, והבויז גברו 2:4 על דאנדי מהתחתית, בזכות צמדים של ג'וטה (8 ו-47) וקיוגו פורוהאשי (19 ו-50).

* שחטאר דונייצק אולי לא נראית טוב בליגת האלופות, אך בליגה המקומית היא עלתה למקום הראשון לאחר הניצחה 1:3 בחוץ את קולוס במסגרת המחזור ה-14 באוקראינה. מנור סולומון פתח בהרכב והוחלף בדקה ה-66. מיקולה מטבילנקו (15), פרננדו (23 ) ומיכאילו מודריק (72) כבשו לאורחת, שניצלה את הפסדה המפתיע של דינמו קייב בשבת.

* אלי דסה פתח בהרכב ויטסה והשלים 90 דקות בניצחון 1:2 על אוטרכט במסגרת המחזור ה-12 בליגה ההולנדית. דקה בתוך תוספת הזמן של המחצית הראשונה, מסר הישראלי כדור קצר לריצ'דלי באזור, שזיהה את שוער היריבה מחוץ לשער ומ-45 מטר כבש שער מרהיב בבעיטה קשתית. באופן מדהים, גם אוטרכט כבשה ממרחק גדול במחצית השנייה, אלא שבמקרה שלה היה זה בסיוע של שוער ויטסה שהיה חייב לתפוס את הכדור. בזכות הניצחון צימקה ויטסה החמישית את הפער מהיריבה שבמקום הרביעי לנקודה בלבד.

ליאל עבדה סלטיק עם קיוגו הורוהאשי חוגג. רויטרס
חזרו לחגוג בליגה. עבדה עם פורוהאשי/רויטרס

* ביברס נאתכו פתח והוחלף במחצית ב-0:0 המפתיע של פרטיזן בלגרד בבית מול פרולטר במסגרת המחזור ה-16 בליגה הסרבית.

* אליאל פרץ כבש את שערו השני העונה בליגה האוסטרית, כשהוסיף את הרביעי ב-1:4 של וולפסברגר על ראפיד וינה במסגרת המחזור ה-14. הישראלי פתח בהרכב והוחלף שבע דקות לאחר שהבקיע. תאי בריבו הפצוע לא היה בסגל המנצחת, שעלתה זמנית למקום השני.

* ליאור רפאלוב נכנס כמחליף בדקה ה-73 ולא הצליח לסייע לאנדרלכט, שהפסידה 2:0 לקבוצתו לשעבר של הקשר אנטוורפן, במסגרת המחזור ה-14 בליגה הבלגית. המנצחת עלתה למקום השני, בעוד אנדרלכט נותרה שביעית.

* דור חוגי נכנס כמחליף בדקה ה-78 ב-0:1 של ויסלה קרקוב על קרקוביה במסגרת המחזור ה-14 בליגה הפולנית. הניצחון שיפר את מצבה של ויסלה בתחתית, והיא עכשיו ביתרון של שש נקודות על הקו האדום.

* שוער הנבחרת אופיר מרציאנו ישב 90 דקות על ספסל פיינורד שהשיגה 0:1 דרמטי בביתה על אלקמאר במסגרת המחזור ה-12 בליגה ההולנדית. סיריל דסרס הכריע שתי דקות בתוך תוספת הזמן.

* יונתן כהן ישב 90 דקות על ספסל פיזה, שהפסידה 2:0 לצ'יטאדלה במסגרת המחזור ה-12 בליגת המשנה באיטליה. המפסידה סיימה את המשחק עם שמונה שחקנים, לאחר ששלושה משחקניה ראו את הכרטיס האדום.

* אסף צור פתח בין הקורות של אנורתוזיס ושמר על שער נקי ב-0:1 על פאפוס במסגרת המחזור התשיעי בליגה הקפריסאית.

עוד בוואלה!

מאמנו של שון וייסמן רותח על שחרורו לנבחרת: "זה חייב להיפסק"

לכתבה המלאה

צפו בהפסד של ליאור רפאלוב ואנדרלכט מול האקסית

תקציר: אנטוורפן - אנדרלכט 0:2/ספורט1

* יהב גורפינקל נכנס כמחליף בדקה ה-87 בהפסדה של נורשפינג 1:0 לקלמאר במסגרת המחזור ה-27 בליגה השבדית.

* גידי קאניוק רשם 89 דקות בניצחון צ'ונבורי 1:2 על סאמוט פראקן סיטי, וקבוצתו טיפסה עד למקום הרביעי בליגה התאילנדית.

* סינטאיהו סלליך נכנס כמחליף בדקה ה-77 בהפסד של גנצ'לרבירלי 2:0 לקצ'יארנגוצ'ו בליגה השנייה בטורקיה.

* מאוויס צ'יבוטה נכנס כמחליף בדקה ה-67 ב-0:1 של לודוגורץ על לוקומוטיב פלובדיב במסגרת המחזור ה-14 בליגה הבולגרית.

* פאדי זידאן פתח והוחלף בדקה ה-63 בניצחון טורפדו קוטאיסי 0:1 על שוקורה בקרב תחתית חשוב בליגה הגאורגית. אולג ממשאקליסי הכריע בפנדל בדקה ה-71.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully