וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטארט אפ ניישן ביקרה בבית הנשיא, אדמס: "אנחנו שגרירים של האומה"

7.11.2021 / 15:01

הקבוצה הישראלית נועדה עם הרצוג שבירך: "בטוח שתהיו הקבוצה הטובה בעולם". הבעלים על אירוח מונדיאל 2030: "כשנשיא פיפ"א תומך זה הופך לריאלי"

חברי קבוצת סטארט אפ ניישן/סטארט אפ ניישן

משלחת של קבוצת הרכיבה הישראלית "סטארט אפ ניישן" הגיעה היום (ראשון) לאירוע חגיגה בבית הנשיא והתארחה אצל נשיא המדינה יצחק הרצוג. הבעלים של הקבוצה, סילבן אדמס, הודה לנשיא במהלך הטקס: "זו הקבוצה הישראלית הראשונה שמשחקת בליגה הטובה בעולם בספורט בו היא מתחרה. אנחנו מתחרים בתחרויות הכי גדולות ובשבילנו זה משמעותי לערוך פעם בשנה מחנה טרום עונה במדינה הביתית שלנו כדי שהרוכבים יחוו ויבינו מה זה ישראל. יש לנו הרבה סיורים כדי שיחוו את המקום אבל גם אימונים ורכיבות. אנחנו שגרירים של האומה. אין לנו ספונסר כדי שנישא את השם ישראל ואנחנו נושאים אותו בגאווה בכל מקום".

הנשיא יצחק הרצוג בטקס הזיכרון להרוגי הטבח בכפר קאסם, 29 באוקטובר 2021. עמוס בן גרשום, לשכת העיתונות הממשלתית
תמך בקבוצה הישראלית. הרצוג/לשכת העיתונות הממשלתית, עמוס בן גרשום

"אנחנו מנסים להשתמש בספורט כדי ליצור גשרים בין ישראל לעולם. כשהתקווה מנוגנת באבו דאבי ב'גודו זה גאווה, ואז כמה ימים אחרי רכבנו שם עם הכיתוב ישראל על החולצות שם והילדים המקומיים רצו להצטלם איתנו. אלו בדיוק הגשרים שהספורט מייצר. אנחנו בטופ 10 כעת בעולם והמטרה שב-2022 נהיה בטופ 5. כולם יודעים שכריס פרום הוא ווינר ולכן היה חשוב לנו להביא אותו".

הנשיא הרצוג בירך את הרוכבים ואמר: "אנחנו גאים שאתם קבוצה ברמה הבינלאומית ואני בטוח שתהיו הקבוצה הטובה בעולם. רכיבה זה ספורט מדהים בעיניי. ישראל לא הייתה מבורכת הרבה שנים במקצוענות גבוהה בספורט ואתם מראים שאפשר להיות קבוצה ישראלית מקצוענית ברמות הגבוהות."

עוד בוואלה!

כריס פרום: "סטארט אפ ניישן יכולה להפוך לקבוצת טופ 5 בעולם"

לכתבה המלאה
כריס פרום וחברי סטארט אפ ניישן בישראל. נועה ארנון,
תהפוך לאחת הטובות בעולם? סטארט אפ ניישן/נועה ארנון

הרוכב הישראלי גיא ניב נשא דברים ואמר: "אני גאה להיות חלק מקבוצה ששמה את ישראל בזרקור העולמי ומציגה את המדינה באופן חיובי. אני גאה להיות חלק מקבוצה שנותנת אופק לילדים לחלום בגדול. לפני 14 שנים חלמתי להיות בטור שה פראנס והלכתי לטיול בר מצווה שם. 13 שנים לאחר מכן סגרתי מעגל כשהפכתי לישראלי הראשון בהיסטוריה בטור דה פראנס. אני בטוח שיילכו בדרך זו עוד רוכבים ישראלים רבים. העתיד של הענף בישראל ניראה מזהיר וכל זה לא היה קורה בלי הפרוייקט המדהים הזה".

לאחר האירוע דיבר אדמס גם על החלום להביא את המונדיאל לארץ וחשף שהרעיון זוכה לתמיכה של נשיא פיפ"א: "זה לא חלום כמו שאנשים אומרים אלא שאיפה ומטרה. בפיפ"א מבינים שאירוח משותף יותר נוח וריאלי כי מדינות לא רוצות ויכולות לבנות 20 איצטדיונים. השותפות שאני מדבר עליהם הן מצרים, איחוד האמירויות וערב הסעודית. מה יותר יפה מלהשתמש בהסכמי אברהם כדי להביא את המונדיאל למדינות האלה? ג'יאני אינפנטינו אמר שיתמוך במהלך אז יש סיכוי טוב שזה יקרה. אני לא יכול להעריך את זה באחוזים כי זה רק בתחילת הדיון אבל ברגע שנשיא פיפ"א תומך אז זה הופך לריאלי, אני טוב בלהביא דברים שאני רוצה אז לא הייתי מדבר אם לא הייתי חושב שזה רציני ומרגיש טוב לגבי זה".

ג'אני אינפנטינו נשיא פיפ"א. רויטרס
יביא את המונדיאל לישראל? אינפנטינו/רויטרס

לשאלה האם יביא רוכב פלסטינאי ענה: "בכל פעם שמדברים על ישראל ישר חייבים לדבר על הפלסטינאים וזה לא אמור להיות ככה. אנחנו אמנם שכנים אבל כשהולנד אירחו טורניר אף אחד לא שאל מה עם הבלגים? יש ברשות אנשים טובים ואין לי בעיה איתם. הלוואי ונביא את העושר הספורטיבי של ישראל לשם. הבעיה של הפלסטינאים זה המנהיגים שלהם, אם הם יהיו מוכנים להיות חברים שלנו אני פתוח לזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully