וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנכ"ל סכנין שוחח עם האוהדת שהותקפה: "נטפל בבעיית קבלת האורחים"

7.11.2021 / 9:32

חאלד דוכי התנצל בפני אוהדת הפועל חיפה שרכבה נרגם באבנים אחרי המשחק בדוחא. השחקנים יישלחו למשימות הסברה בעיר כדי למנוע תקריות דומות בעתיד

תקציר: בני סכנין - הפועל חיפה 2:2/ספורט1

בבני סכנין מתייחסים בביטול מוחלט לטענות לפיהן המועדון היה אחראי למנוע את התקרית האלימה אחרי ה-2:2 נגד הפועל חיפה בדוחא, במהלכה אוהדי הקבוצה האורחת נרגמו באבנים. "במגרש לא הייתה שום בעיה וגם לא ביציאה ממנו", אמר גורם בהנהלה. "האירועים קרו רחוק מאוד מהאיצטדיון. אולי מצפים ששחקנים ואנשי מועדון ייצאו לאורך כל העיר לשמור שלא יקרו מקרים כאלה? המשטרה הייתה צריכה לפעול שם".

מנכ"ל המועדון חאלד (דוכי) קאסום הודה ש"זה אירוע נתעב וחמור מאוד", ויחד עם זאת הדגיש: "האירוע קרה רחוק מאוד מהמגרש וזה באחריות המשטרה. המשטרה צריכה לפעול. אני מקווה שהיא תמצא את הנערים שעשו את זה. אנחנו בקשר עם המשטרה כדי להבין מה בדיוק קרה".

כך או כך, בקבוצה לא מתכוונים לעבור על התקרית לסדר היום. דוכי שוחח הבוקר עם אוהדת הפועל חיפה תושבת משגב שרכבה נרגם באבנים, והתנצל בפניה. לפי ההודעה מטעם הקבוצה, דוכי "שאל בשלומה והתנצל בשמו ובשם המועדון ובשם העיר על החוויה הקשה אשר עברה עם משפחתה אתמול. הגברת הודתה לדוכי על יצירת הקשר, וסוכם שהנהלת המועדון יערכו ביקרו בבית המשפחה בשעות הערב".

בסכנין הדגישו שנעשות פעולות כדי למנוע תקריות דומות בעתיד, המתמקדות בעיקר בפן ההסברתי. "הנהלת המועדון תפנה היום לכל מנהלי בתי הספר ומערכות החינוך בעיר ולאימאמים של המסגדים על מנת לטפל בנושא קבלת אוהדים של הקבוצות האורחות ומניעת מקרים של אלימות לסוגיה. שחקנים יבקרו בבתי הספר ובמוסדות חינוך וידברו מול התלמידים . התקשורת המקומית תלווה את הקמפיין לאורכו".

חאלד (דוכי) קאסום מנכ"ל בני סכנין. בני סכנין, אתר רשמי
מגנה את האלימות, אבל לא את ההתנהלות של הקבוצה. חאלד דוכי/אתר רשמי, בני סכנין

והיה גם משחק אתמול, שהסתיים באכזבה מבחינת סכנין. "הפועל חיפה אולי בכושר הכי טוב בליגה, ועדיין לא נפלנו ממנה", אמר אחד השחקנים. "יכולנו לנצח. יש לנו קבוצה שיכולה להגיע לצמרת". בסכנין החמיאו לגיא מלמד שכבש את השער הראשון ומקווים כעת שהחלוץ יקבל ביטחון ויחל להבקיע בכמויות.

  • עוד באותו נושא:
  • בני סכנין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully