וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהדים תקפו את אולסק בדרך לרכבו, גיא לוזון מבין: "ירח הדבש נגמר"

אווירה קשה במכבי פתח תקוה: הקשר יצא מהמושבה בליווי אבטחה אחרי שספג איומים וקללות. הלחץ על המאמן גובר, אבל הוא מקבל גיבוי

תקציר: מכבי פתח תקוה - בית"ר ירושלים 3:0/ספורט1

תחושות קשות מאוד במכבי פתח תקוה אחרי התבוסה הביתית 3:0 אמש (שבת) לבית"ר ירושלים. זה היה הפסד שני ברציפות לקבוצה, אחרי שגם במחזור שעבר היא נוצחה על ידי הירושלמית הנוספת, הפועל ירושלים. בעקבות התבוסה הידרדרה פתח תקוה למקום העשירי בטבלה, כשהיא מרחק נקודה אחת בלבד מהקו האדום. בקבוצה ימשיכו גם במהלך הפגרה לחפש שחקני חיזוק לחלק ההתקפי, כאשר המטרה היא לצרף חלוץ נוסף ואולי גם בלם.

"זה הפסד צורב וכואב", אמר המאמן גיא לוזון בסיום המשחק. "אין ספק שאנחנו לא מרוצים מקצב צבירת הנקודות שלנו. עברנו בשנתיים האחרונות סוג של ירח דבש עם עליית ליגה וגמר גביע המדינה ופלייאוף עליון בשנה שעברה, השנה זאת תקופה קצת פחות טובה, אבל נדע להתגבר עליה, יש פה שחקנים טובים וקבוצה טובה ונדע איך לצאת מזה", הוסיף המאמן.

ההלם ניכר על פני השחקנים עם היציאה מחדר ההלבשה, כאשר המגן דור אלו אמר בקצרה בסיום: "זה הפסד מאוד מאכזב, זו לא התוצאה שציפינו לה. אין לנו ברירה, נצטרך להרים את הראש. יש לנו עכשיו את הפגרה כדי לעבוד על הדברים הפחות טובים, אני בטוח שנחזור מהפגרה הזאת יותר טובים".

גיא לוזון מאמן מכבי פתח תקוה. אודי ציטיאט
מצב מדאיג. לוזון/אודי ציטיאט

תקרית מכוערת התרחשה בסיום, כאשר הקשר ניקו אולסק, שיצא ממתחם חדרי ההלבשה לעבר רכבו שחנה בחניון הסמוך, הותקף על ידי עשרות אוהדים שקיללו וגידפו אותו וכמה מהם אף ניסו להגיע אליו לעימות פיזי. אולסק קיבל בסופו של דבר ליווי של שוטרים ומאבטחים שנכחו במקום ומנעו מהקשר חיכוך מיותר עם האוהדים הכעוסים.

במהלך המשחק היו לא מעט אוהדים שישבו ביציעים הסמוכים לספסל של המאמן גיא לוזון וצעקו לו במשך דקות ארוכות: "תתפטר, תתפטר". הבעלים אבי לוזון ניסה להרגיע את האוהדים, אך ללא הועיל. המאמן לוזון ניסה לזעזע את קבוצתו עוד במהלך המחצית הראשונה, כאשר כבר בדקה ה-30, הוא ערך חילוף כפול והוציא את מוחמד הינדי ודניאל פלשר שנראו רע מאוד בחלק האחורי והכניס במקומם את מרכוס דיניז ושלו דניאל, אך גם זה לא הועיל בסופו של דבר.

עוד בוואלה!

בית"ר ירושלים הביסה 0:3 את מכבי פתח תקוה

לכתבה המלאה

תוצאות משחקי השבת:

הפועל ירושלים - מכבי נתניה 1:2
הפועל באר שבע - מ.ס. אשדוד 1:1
בני סכנין - הפועל חיפה 2:2
מכבי פתח תקוה - בית"ר ירושלים 3:0

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully