וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אשדוד מאוכזבת: "מדכא להיות אחרונים אחרי מסע כזה מול הגדולות"

7.11.2021 / 8:34

הקבוצה הוציאה 5 נקודות ממכבי תל אביב, מכבי חיפה ובאר שבע אבל עדיין נועלת את הטבלה. בן שמעון לשחקנים: "אין לי מילה רעה לומר עליכם"

תקציר: הפועל באר שבע - מ.ס. אשדוד 1:1/ספורט1

אכזבה גדולה במ.ס. אשדוד אחרי ה-1:1 אתמול (שבת) בטרנר מול הפועל באר שבע. בקבוצה הרגישו כבר את שלוש הנקודות ביד וגם אחרי השוויון של ניקיטה רוקאביציה סמוך לסיום, היו יכולים לעלות שוב ליתרון אלמלא ההחמצה של פיראס אבו עקל. המאמן רן בן שמעון עבר בין כל השחקנים בחדר ההלבשה והרים את כולם. "אין לי אפילו מילה אחת רעה לומר עליכם אחרי הערב הזה. את הנקודות אנחנו נביא במקומות אחרים", אמר המאמן לשחקנים.

באשדוד רשמו אחרי התיקו אתמול, חמש נקודות מתוך תשע אפשריות ברצף שזימן להם מפגשים מול מכבי תל אביב, מכבי חיפה והפועל באר שבע. "מי האמין שניקח חמש נקודות במשחקים האלה כשעד אליהם היו לנו שלוש נקודות וחמישה הפסדים?", העיד גורם במ.ס. אשדוד.

רן בן שמעון מאמן מ.ס. אשדוד. דני מרון
מתי היכולת המשופרת תבוא לידי ביטוי בטבלה? בן שמעון אתמול/דני מרון

ולמרות זאת, מ.ס. אשדוד סוחבת הבוקר את כל הליגה על הכתפיים שלה והיא במקום האחרון. שחקן בקבוצה הודה אמש: "זה מדכא שאחרי שעשינו מסע כל כך מרשים של שלושה משחקים מול הגדולות ללא הפסד, אנחנו עדיין במקום האחרון. אחרי שאתה עושה חמש נקודות מול האלופה, מחזיקת הגביע ומוליכת הליגה ומרגיש אכזבה, זה אומר הכל. אנחנו במהלך טיפול בקבוצה אחרי הפתיחה הרעה שלנו. כולם מחכים לרגע בו נעלה מעבר לקו האדום ונתבסס במרכז הטבלה".

עוד בוואלה!

הפועל באר שבע סיימה ב-1:1 ביתי וחלש מול מ.ס. אשדוד

לכתבה המלאה

משחקי השבת:

הפועל ירושלים - מכבי נתניה 1:2
הפועל באר שבע - מ.ס. אשדוד 1:1
בני סכנין - הפועל חיפה 2:2
מכבי פתח תקוה - בית"ר ירושלים 3:0

  • עוד באותו נושא:
  • מ.ס. אשדוד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully