וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דורסי: "ספרופולוס לא נתן לי הזדמנויות כמו שאני מקבל מברצוקאס"

אקס מכבי תל אביב פורח במדי אולימפיאקוס המרשימה, ושולח מסר למאמן הצהובים לקראת המפגש בשישי הבא: "יאניס רצה שאהיה שחקן חד ממדי. כיבדתי אותו, אבל השנה אני יכול להראות יותר יכולות"

תקציר: לוקומוטיב קובאן - לבלואה/מטרופוליטנס (תומר גינת) 85:99/ספורט1

בזמן שמכבי תל אביב סופרת חמישה ניצחונות יורוליג רצופים ומתברגת בצמרת המפעל, יש מי שנמצא שם מתחילת העונה ועד עכשיו: טיילר דורסי. השוטינג גארד בן ה-25 הוא אחד מעמודי התווך של אולימפיאקוס, אחת הקבוצות המרשימות באירופה עד כה. עם ממוצע של 14 נקודות למשחק באחוזים פנטסטיים (למעלה מ-42 אחוז מהשלוש), דורסי עדיין מסתכל על מכבי תל אביב מלמעלה, כשאולימפיאקוס אמנם מחזיקה במאזן זהה לזה של הצהובים (2:6), אולם מדורגת במקום השני בטבלה.

אתמול (שבת) התראיין דורסי ל"יורוהופס" וניסה להסביר, בין היתר, את הפערים בין היכולת שהוא מציג עד כה באולימפיאקוס לבין היכולת והמספרים הפחות טובים שהציג במכבי תל אביב.

"ההבדל הוא במאמן. יורגוס ברצוקאס נותן לי את ההזדמנות לשחק כמו שאני משחק עד עכשיו", אמר דורסי, שיארח את ספרופולוס ומכבי תל אביב ביום שישי הבא. "במכבי תל אביב פשוט לא הייתה לי את ההזדמנות להיראות ככה, ועכשיו יש לי. אני שמח שעד עכשיו אני מנצל אותה. אני פשוט מרגיש שיש לי יותר הזדמנויות. באולימפיאקוס אני שחקן מפתח, וזאת תחושה נהדרת. כאן אני צריך להוכיח את היציבות שלי מדי משחק".

יאניס ספרופולוס מכבי תל אביב עם טיילר דורסי. דני מרון
לא קיבל צ'אנס אמיתי? דורסי עם ספרופולוס/דני מרון

לדבריו של דורסי, יאניס ספרופולוס דרש ממנו לשחק בצורה "חד ממדית", וכעת הוא זוכה לחופש פעולה גדול יותר. "אני לא רוצה להיות שחקן חד גוני, כי ככה קל לעצור אותי. כשאני מוסיף מלבד לקליעה מהשלוש גם זריקות מחצי מרחק וחדירות, אני הופך לשחקן הרבה פחות צפוי. במכבי תל אביב המאמן השתמש בי אחרת. קיבלתי את איך שספרופולוס רצה שאשחק, אבל כאן אני יכול להראות יותר יכולות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully