וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קבלת פנים חמה לכריס פרום ורוכבי סטארט אפ ניישן בירושלים

התרגשות שיא באירוע בו מאות רוכבים וחובבי הענף נפגשו עם חברי הקבוצה בביקורם בישראל: "לא תיארתי לעצמי שכל כך הרבה אנשים יבואו", סיפר הבריטי

סטארפ אפ ניישן בביקור בישראל/נועה ארנון

רוכבי קבוצת "ישראל סטארט אפ ניישן" ובראשם כריס פרום, הבריטי שבעברו זכה בין השאר ארבע פעמים בטור דה פראנס, הגיעו היום (שבת) למפגש עם מאות רוכבים ואוהדי הקבוצה שהמתינו להם על פסגת נס הרים בירושלים, בפתיחת ביקורם בישראל.

כריס פרום בישראל. נועה ארנון,
כריס פרום פוגש את מעריציו בישראל/נועה ארנון

במשך כשעה חברי הקבוצה הצטלמו עם מאות הרוכבים והאוהדים וחילקו חתימות, כשפרום במיוחד עורר את התרגשות הנוכחים: "בשביל הבן שלי הוא רונאלדו", סיפר אביו של הנער שקד אהרוני שהצליח לטפס את העלייה בנס הרים כדי לפגוש את פרום ולהשיג סלפי וחתימה על אופניו.

"לא תיארתי לעצמי שכל כך הרבה אנשים יבואו לפגוש אותנו", סיפר פרום בסיום וגם חברו לקבוצה גיא ניב הודה: "אף פעם לא ראיתי קבלת פנים והתרגשות כזו, זה מראה עד כמה התקדמנו באופניים כאן".

עוד בוואלה!

ישי עוליאל זכה בפיוצ'ר מיתר: "שיחקתי טניס טוב השבוע"

לכתבה המלאה
כריס פרום וחברי סטארט אפ ניישן בישראל. נועה ארנון,
קבוצת סטארט אפ ניישן בצילום קבוצתי הבוקר/נועה ארנון

לא מעט אנשים טרחו שעות עבור ההזדמנות, אבל מעטים השקיעו כמו יניב כץ (35) שהגיע במיוחד מאשקלון וארב עם אופניו על עליית צור הדסה בתקווה שניחש נכונה את מסלול הרכיבה הצפוי של הקבוצה שיצאה מירושלים. הוא היה מאושר כשהצליח לרכוב איתם כמה דקות גלגל אל גלגל מבלי לנשור לאחור. "זה היה חלומי" אמר בסיפוק עמוק.

לאחר המפגש יצאה הקבוצה לסיור רגלי בעיר העתיקה וביקרה בכותל המערבי. מחר תתארח הקבוצה אצל נשיא המדינה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully