וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראשון בליגת העל: גלבוע מחפשת הפתעה בבירה, קרב תחתית באילת

6.11.2021 / 14:14

המחזור החמישי בליגת העל: בפתח שבוע גורלי באירופה תארח הפועל ירושלים, עדיין עם יותם הלפרין על הקווים, את הקבוצה מגן נר (19:45). הפועל אילת, ללא המצטרפים החדשים, תפגוש בביתה את הפועל חיפה (20:00)

משחקי המחזור החמישי בליגת העל יימשכו מחר (ראשון). הפועל ירושלים תרצה לשמור על מיקומה בצמרת הגבוהה כשתארח בביתה את גלבוע/גליל המפתיעה. בקרב תחתית, בין שתי קבוצות שלא חלמו שיהיו שם בפתיחת העונה, תארח הפועל אילת את הפועל חיפה.

מאמן הפועל ירושלים יותם הלפרין. דני מרון
עדיין על הקווים. הלפרין/דני מרון

הפועל ירושלים - הפועל גלבוע/גליל (19:45)

הנתונים: גלבוע/גליל גברה על הפועל ירושלים בחמישה מתוך ששת המפגשים האחרונים בין הקבוצות במסגרת הליגה והפלייאוף. הפועל ירושלים מובילה את ליגת העל עם 12.2 שלשות למשחק, וגם באחוזים לשלוש עם 44.6 אחוזים. מנגד בקליעות ל-2 נקודות המצב פחות טוב - 17.8 קליעות בלבד (מקום 11 בליגה) ב-49 אחוזים (מקום תשיעי). לונדון פראנטס מגלבוע מוביל את הליגה עם 8.8 אסיסטים למשחק.

במרכז ההתמודדות: עמית גרשון. הקלע שהגיע מגלבוע/גליל פוגש את האקסית אחרי פתיחת עונה מוצלחת מאוד בירושלים מבחינה אישית, וירצה להמשיך במומנטום גם נגד האקסית.

בכמה מילים: שבוע גורלי מאוד עבור הפועל ירושלים, ולא בגלל המשחק נגד גלבוע. בהמשך השבוע יפגשו האדומים את אוסטרוב הפולנית למשחק ביתי שהפסד בו יגמור להם את העונה האירופית והם רוצים להגיע אליו במצב הטוב ביותר האפשרי. יותם הלפרין ימשיך לעמוד על הקווים כשבקבוצה לא מראים סימנים של מינוי מאמן קבוע נכון לעכשיו. גלבוע/גליל כבר איבדה סיכוי לעבור סיבוב באירופה, אך בקבוצה רוצים להמשיך את המומנטום מהמשחקים האחרונים בליגה גם בארנה. דרק קוק, שלא יכל לשחק השבוע באירופה, יחזור לסגל.

שחקן הפועל אילת רועי הובר. האתר הרשמי של פיב"א, אתר רשמי
במרכז ההתמודדות. הובר/אתר רשמי, האתר הרשמי של פיב"א

הפועל אילת - הפועל חיפה (20:00)

הנתונים: הקבוצות נפגשו החל מתחילת העונה שעברה שש פעמים - בליגה, בפלייאוף ובגביע ווינר העונה, ובכל המשחקים ניצחה הפועל אילת. שמונה שחקנים זרים חתומים נכון לעכשיו בסגל של הפועל אילת, מתוכם רק חמישה עומדים לרשותו של אריאל בית הלחמי למשחק הקרוב. לספנסר וייס חסרות 2 נקודות בלבד כדי להגיע ל-1,000 נקודות בקריירה בליגת העל.

במרכז ההתמודדות: רועי הובר. הגארד זכה בתואר הישראלי של חודש אוקטובר, אך קבוצתו נמצאת עמוק בתחתית. לצד היכולת המרשימה ירצה הובר להוביל את אילת גם לניצחונות.

בכמה מילים: שינויים גדולים בהפועל אילת. אלכס המילטון חתם בסוף השבוע, כריסטיאן דוליטל יצטרף גם בשבוע הבא והשניים יעמדו לרשותו של אריאל בית הלחמי ממשחק הליגה הבא. בינתיים בלעדיהם ירצו בקבוצה לעצור את כדור השלג במשחק חשוב מאוד בליגה, כשבהמשך השבוע ישחקו משחק קריטי גם באירופה. גם בהפועל חיפה לא מצליחים להרים את הראש העונה. ההפסד לגליל עליון גרם למחשבות על שינויים ברוממה, ובינתיים מי שעזב הוא הגארד המתאזרח ג'ארד ארמסטרונג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully